اخبار روز

برگزاری انتخابات ۳ انجمن هنری در استان قزوین

برگزاری انتخابات ۳ انجمن هنری در استان قزوین

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

برگزاری انتخابات ۳ انجمن هنری در استان قزوین

محمدحسین فائزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری انتخابات انجمن‌های هنری استان قزوین اظهار کرد: انتخابات سه انجمن هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی و موسیقی طی یک ماه آینده در قزوین برگزار می‌شود.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: این انتخابات در حالی انجام می‌شود که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درحال بازنگری و بازآفرینی اساسنامه این سه انجمن با ایجاد مؤسسات حرفه‌ای و دامنه‌ی اختیارات گسترده و همچنین عضوگیری جدید به صورت غیرحضوری است.

وی از استقبال بی نظیر هنرمندان قزوینی برای حضور و مشارکت در این انتخابات خبر داده و افزود: علی رغم وجود برخی جریان‌ها و انحصار طلبی‌ها که از گذشته در این انجمن‌ها وجود داشت تمایل و مشارکت حداکثری هنرمندان در عرصه هنر و این انجمن‌ها را شاهد هستیم و بدون شک انتخابات و رقابتی مثال زدی را شاهد خواهیم بود.

این مسئول تاکید کرد: مهلت ثبت نام هنرمندان انتخاباتی برای ثبت نام این سه انجمن تا ۳۱ اردیبهشت ماه تمدید شده است.

وی در پایان یادآور شد: ثبت نام نامزدهای خانه مطبوعات نیز از امروز چهارشنبه به صورت حضوری آغاز شده و داوطلبین می‌توانند با در دست داشتن مدارک خود تا روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه با مراجعه به حضوری به اداره کل فرهنگ و ارشا اسلامی استان قزوین برای کاندیداتوری در این انتخابات ثبت نام کنند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا