سریال و انمیشن

بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال دکتر یوهان کره ای (Doctor John)

بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال دکتر یوهان کره ای (Doctor John)

بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال دکتر یوهان کره ای (Doctor John)

سریال دکتر یوهان یا دکتر جان (Doctor John) یک سریال کره محصول 2019 است. در این مقاله به بررسی سریال دکتر جان  و معرفی بازیگران سریال دکتر یوهان کره ای خواهیم پرداخت. با مجله ویکی همراه باشید.

در سریال کره ای دکتر یوهان بازیگرانی چون جی سونگ، لی سه یونگ، لی کیو هیونگ و هوانگ هی به ایفای نقش می پردازند. سریال کره ای دکتر جان کره ای بر اساس رمان ژاپنی On Hand of God نوشته یو کوزاکابه ساخته شده است و از 19 ژوئیه تا 7 سپتامبر 2019 از شبکه SBS پخش شد.

داستان سریال دکتر جان

داستان سریال یوهان کره ای از این قرار است که دکتر چا یو هان یک دکتر بیهوشی است. او گاهی اوقات رفتار عجیبی می کند، اما در کارش نابغه است. کانگ شی یونگ رزیدنت بیهوشی است که با دکتر چا یو هان کار می کند. او باهوش و خونگرم است و با دقت به صحبت های بیمارانش گوش می دهد.

سریال دکتر چا / هنرپیشه‌های سریال دکتر یوهان

دکتر چا به دکتر 10 ثانیه مشهور است و توانایی او در تشخیص بیمارانش در 10 ثانیه بسیار جالب است. افرادی با درد حاد یا مزمن به بیمارستان مراجعه می کنند و در آنجا دکتر چا یو هان و کانگ شی یونگ سعی در یافتن علل درد و درمان آنها دارند. ماجراهای جذابی در طول سریال دکتر یوان کره ای پیش می آید که شما را جذب خواهد کرد.

زمان پخش سریال دکتر یوهان

زمان پخش سریال دکتر جان کره ای «دکتر یوهان» از شبکه 5 صدا سیمای ایران هر شنبه تا پنجشنبه از ساعت 19:15 دقیقه و همچنین ساعت 23:10 دقیقه همان شب خواهد بود. تکرار سریال Doctor John روز بعد ساعت 12 عصر خواهد بود.

بازیگران سریال یوهان کره ای

در ادامه به معرفی بیوگرافی هنرپیشه‌های سریال دکتر جان و بررسی فیلم ها و سریال های دیگر این بازیگران خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای

جی سانگ (Ji Sung) بازیگر نقش دکتر چا یوهان در سریال دکتر جان

بازیگران سریال دکتر یوهان / سریال دکتر جان کره ای

جی سانگ متولد کواک تائه گئون از بازیگران سریال دکتر جان در 27 فوریه 1977 است. از آنجایی که پدر و مادرش هر دو مربی بودند، انتظار می رفت که او نیز وارد این حرفه شود. اما در سال دوم، پدرش برای او یک VCR خرید و به او اجازه داد «مرد بارانی» را ببیند. بازی داستین هافمن چنان بر او تأثیر گذاشت که با وجود مخالفت های پدرش تصمیم گرفت بازیگر شود.

هنگامی که در سال 1999 در دانشگاه هانیانگ در رشته تئاتر و فیلم تحصیل می کرد، اولین تست بازیگری او برای درام پردیس دانشگاه، “KAIST” بود. سونگ جی نا، فیلمنامه‌نویس، که با این جوان تازه‌کار همراه شده بود، در یک شخصیت کاملاً جدید برای او نوشت و عملکرد فوق‌العاده این بازیگر را خلق کرد.

موفقیت او در سریال SBS “All in” (2003) بود. وی در ژوئن 2005 به خدمت سربازی رفت و در 6 ژوئن 2007 از خدمت سربازی خارج شد. جی سونگ در سال 2004 با لی بو یانگ بازیگر سریال تلویزیونی Save Last Dance for Me آشنا شد و در سال 2007 رابطه خود را تایید کردند. آنها در 27 سپتامبر 2013 ازدواج کردند. متولد 12 ژوئن 2015. فرزند دوم آنها، پسری به نام کواک بو آه، در 4 فوریه 2019 به دنیا آمد.

او Daesang (جایزه بزرگ) را برای فیلم Kill Me Heal Me در سال 2015 و Defendant در سال 2017 دریافت کرد. جی سانگ در سال 2019 حضور موفقی در سریال Doctor John داشت. در ژانویه 2022، او یک قرارداد انحصاری با Surpass Entertainment امضا کرد.

بیشتر بخوانید: سریال اصل کاری کره ای

لی سه یونگ (Lee Se Young) در نقش کانگ شی یونگ در سریال دکتر یوهان

سریال دکتر یوهان کره ای / سریال Doctor John

لی سه یانگ یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است که توسط پرین تی پی سی مدیریت می شود. او کار خود را به عنوان یک بازیگر کودک با بازی در فیلم‌ها و درام‌های مختلفی مانند جواهری در قصر (2003)، وقتی نه ساله شدم (2004)، رقبای دوست‌داشتنی (2004) و سال‌های شگفت‌انگیز (2007) آغاز کرد.

لی یکی از بازیگران سریال دکتر جان کره ای است که پس از بازی در سریال خانوادگی «The Gentlemen of Wolgyesu Tailor Shop» در سال 2016 محبوبیت بیشتری به دست آورد، که برای آن جایزه «بهترین بازیگر زن جدید» را در بخش تلویزیونی در جایزه هنر Baeksang برای بازی و بهترین زوج با همکارش دریافت کرد. در سال 2017، لی در اولین نقش اصلی خود با درام جوانان KBS2 “Hit the Top” بازی کرد. در همان سال، لی در سریال کمدی رمانتیک فانتزی A Odyssey کره ای توسط خواهران هونگ بازی کرد و به خاطر بازی در سه شخصیت مختلف مورد تحسین قرار گرفت.

در سال 2019، لی در سریال تاریخی tvN The Crown Clown، بر اساس فیلم تاریخی کره ای بالماسکه در سال 2012 بازی کرد، جایی که او نقش ملکه یو سو وون را بازی کرد. در همان سال، او در فیلم ترسناک Lingering و سریال پزشکی کره ای دکتر جان ظاهر شد. در سال 2020، لی در فیلم معمایی Memorist در نقش یک پروفایل نابغه بازی کرد. او سپس با شین سونگ-روک، که قبلاً در تروت عاشقان با او کار کرده بود، برای درام MBC Kairos دوباره متحد شد.

جوایز درام MBC 2021، لی برای بازی در سریال عاشقانه تاریخی “آستین قرمز” و همچنین جایزه “بهترین زوج” با لی جون هو جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کرد. در سال 2022، لی به عنوان یک کارمند سینما در فیلم Seoul Vibe ظاهر شد. لی همچنین نقش اصلی را در نقش وکیل کیم یو-ری در سریال کمدی رمانتیک «کافه قانون» KBS بازی کرد.

بیشتر بخوانید: سریال وظیفه بعد از مدرسه کره ای

لی کیو هیونگ (Lee Kyu Hyung) از بازیگران سریال دکتر چا در نقش سون سوک کی

سریال کره ای دکتر یوهان / تعداد قسمت های سریال دکتر جان کره ای

لی کیو هیونگ یک مجری و بازیگر اهل کره جنوبی است. او در دپارتمان تئاتر در دانشگاه دونگوک سئول تحصیل کرد و اولین فیلم خود را در فیلم «لگد زدن ماه» (2001) انجام داد. او بعداً در سال 2009 در سریال کمدی فانتزی “Castaway on the Moon” و تریلر “No Tears for the Dead” (2014) ظاهر شد.

او همچنین یک هنرپیشه است که در سریال هایی مانند «Prison Playbook» (2017)، «Life» (2018) و «Doctor John» (2019) بازی می‌کند. او به عنوان یک بازیگر موزیکال، نقش اصلی را در اجرای «سیرانو» در سال 2019 بازی کرد و در همان سال در بخش بهترین بازیگر مرد جوایز موزیکال کره نامزد شد. او یکی از هنرپیشه‌های سریال دکتر یوهان با بازی در نقش سون سوک کی است.

بیشتر بخوانید: سریال مهمانسرای رمانتیک کره ای

جونگ مین آه (Jung Min Ah) در نقش کانگ مین رائه در سریال دکتر جان

سریال کره ای دکتر جان/ زمان پخش سریال دکتر یوهان

جونگ مین آه یکی از بازیگران سریال دکتر چا است. او کار خود را به عنوان یک بازیگر کودک با بازی در سریال های تلویزیونی مانند Damo (2003)، مد دهه 70 (2005) و زمان بین سگ و گرگ (2007) آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: سریال بورا دبورا کره ای | بررسی داستان و بازیگران سریال دبورا

هوانگ هی (Hwang Hee) از هنرپیشه‌های دکتر یوهان در نقش لی یو جون

سریال دکتر یوهان بازیگران / هنر پیشه‌های دکتر جان کره ای

هوانگ هی با نام اصلی کیم جی سو، یکی از بازیگران سریال دکتر جان کره ای است. او ابتدا با حضور در نمایش صحنه ای «قسمت دوم کار» در سال 2014 نام خود را در دنیای تئاتر بر سر زبان ها انداخت و سپس در سال 2015 در نمایش «عشق است» بازی کرد و اولین حضور تلویزیونی خود را در این نمایش انجام داد. درام «با تو» در سال 2017. از آن زمان، او در سریال های «تواریخ آرتدال» (2019) و «سریال دکتر یوهان» (2019) بازی کرد.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال تحریک چینی (Provoke)

کوان هوا وون (Kwon Hwa Woon) از بازیگران سریال دکتر چا در نقش هی جون

سریال دکتر یوهان کره ای / سریال دکتر جان چند قسمت است

Kwon Hwa Woon یکی دیگر از  هنرپیشه‌های سریال دکتر جان  است که در 28 ژوئیه 1989 متولد شد. او در پردیس Suwon دانشگاه Kyonggi حضور داشت. او اولین بازی خود را در یک فیلم کوتاه در سال 2012 انجام داد و در سال 2015 اولین بازی خود را در فیلم «دانشمندی که شب راه می‌رود» در سینمای کوچک انجام داد. او در درام موفق ۲۰۱۸ «قلعه آسمان» ظاهر شد و نقش‌های متعددی از جمله سریال «دروغ پس از دروغ» (۲۰۲۰) را دنبال کرد.

بیشتر بخوانید: سریال بی وقفه | بررسی داستان و بیوگرافی بازیگران سریال بی وقفه

سخن پایانی؛ سریال Doctor John 2019

در این مقاله به بررسی سریال کره ای دکتر یوهان پرداختیم. بازیگران سریال کره ای دکتر جان را به شما معرفی کردیم و به بیوگرافی کوتاهی از آنها ارائه دادیم. نظر شما درباره سریال دکتر یوهان چیست؟ از بازی کدام بازیگر سریال دکتر چان لذت بردید. برای ما در بخش نظرات بنویسید.

به این مقاله امتیاز دهید!

منبع:ویکی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا