سریال و انمیشن

بررسی داستان و بازیگران سریال روباه نه دم کره ای

بررسی داستان و بازیگران سریال روباه نه دم کره ای

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

بررسی داستان و بازیگران سریال روباه نه دم کره ای

سریال روباه نه دم یا به عبارتی دیگر افسانه روباه نه دم (Tale of the Nine Tailed) یک سریال فانتزی و تاریخی کره ای است. در این مقاله بازیگران سریال روباه نه دم کره ای و داستان آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد. با مجله ویکی همراه باشید.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

سریال افسانه روباه نه دم محصول سال 2020 کره جنوبی با بازی لی دونگ ووک، جو بوآه و کیم بام است. سریال کره ای روباه نه دم از 7 اکتبر تا 3 دسامبر 2020، هر چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 22:30 (KST) در 16 قسمت از tvN پخش شد.

فصل دوم سریال روباه نه دم

فصل دوم سریال افسانه روباه نه دم با عنوان Tale of the Nine Tailed 1938 در 6 مه 2023 پخش شد. در فصل دوم سرسال کره ای روباه نه دم لی دونگ ووک و کیم بام نقش‌های خود را تکرار می‌کنند و نقش اصلی زن توسط کیم سو یون، و همچنین چندین بازیگر جدید مانند ریو کیونگ سو به تصویر کشیده می شود.

داستان سریال افسانه روباه نه دم / سریال کره ای روباه نه دم

داستان سریال افسانه روباه نه دم

لی یون زمانی روح کوهستانی بکدوداگان بود. او زندگی خود را به عنوان خدای کوهستان فدا کرد تا زندگی زنی را که دوستش داشت A Eum احیا کند. لی یون اکنون زندگی خود را به عنوان یک روباه نه دم به شکل انسان می گذراند. او صدها سال اینگونه زندگی کرده است. اما یک اتفاق غیر منتظره او را به قبل برمی گرداند.

بعد از ماجراهای فصل قبلی سریال روباه نه دم کره ای، لی یون به سال 1938 باز می گردد. جایی که دوباره با ریو هونگ جو و لی رانگ ملاقات می کند. داستان فصل دوم سریال کره ای روباه نه دم میتواند بسار جذاب پتر از فصل قبلی باشد. پیشنهاد می کنیم این سریال تخیلی کره ای را ببینید.

بیشتر بخوانید: سریال پزشکی کره ای | لیست بهترین سریال های پزشکی کره ای

بازیگران سریال روبه نه دم

همانطور که در بالا عنوان شد در سریال کره ای افسانه روباه نه دم از بازیگران بنام کره ای بهره گرفته شده است. در ادامه معرفی هنرپیشه‌های سریال روباه نه دم کره ای می پردازیم.

لی دونگ ووک (Lee Dong Wook) بازیگر نقش لی یئون در سریال روبا نه دم

بازیگران سریال روبه نه دم / هنرپیشه‌های سریال روباه نه دم کره ای

لی دونگ ووک بازیگر و مدل مره ای در 6 نوامبر 1981 در کره جنوبی بدنیا آمد و از بازیگران سریال کره ای افسانه روباه نه دم است. او اولین بازیگری خود را در سال 1999 در یک درام تک قسمتی MBC پس از برنده شدن جایزه بزرگ در مسابقه مدل V-NESS در همان سال انجام داد. لی با سریال کمدی رمانتیک «دختر من» در سال 2005 به شهرت رسید. این سریال درام در طول اجرای خود هم در داخل و هم در سراسر آسیا به محبوبیت رسید و لی دوگ ووک را به یک ستاره کره ای تبدیل کرد.

او بیشتر به خاطر نقش‌های اصلی‌اش در سریال های تلویزیونی «بوی زن»، «شاه هتل»، «زندگی» و «قلبت را لمس کن» شهرت دارد. او در پنجمین دوره جوایز سالانه DramaFever و سیزدهمین جوایز سالانه Soompi با بازی در درام موفق “Goblin” (2016) “بهترین بازیگر نقش مکمل مرد” را دریافت کرد و به همراه موفقیت آن، به احیای مجدد حرفه بازیگری لی کمک کرد. این مجموعه یکی از بهترین سریال های لی دونگ ووک است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال اصل کاری کره ای

کیم سو یون (Kim So Yeon) بازیگر نقش ریو هونگ جو در سریال روباه نه دم

سریال روباه نه دم / هنرپیشه‌های سریال کره ای روباه نه دم

کیم سو یئون یکی از هنرپیشه‌های سریال کره ای روباه نه دم است که در 2 نوامبر 1980 در کره جنوبی بدنیا آمده است. او بیشتر برای بازی در مجموعه تلویزیونی همه چیز درباره حوا و آیریس شناخته می شود. در سال 2008، او همچنین نقش اصلی را در درام Gourmet داشت.او همچنین نقش اصلی در سریال عاشقانه Prosecutor Princess را در کنار ستاره هایی مانند Chono Yoo gun و Iljimae، Park Shi Hoo، ایفا کرده است.

در سال 2010، او به عنوان مهمان در اسپین آف Iris Athena: Goddess of War بازی کرد و در دو قسمت دوباره نقش خود را در نقش کیم سون هوا بازی کرد. در 6 سپتامبر 2016، تایید شد که کیم سو یون و بازیگر لی سانگ وو با هم رابطه دارند. این زوج سر صحنه سریال آخر هفته ای ام بی سی “Happy Home” با هم آشنا شدند و در ژوئن 2017 ازدواج کردند. او در سال 2019 در سریال مادر من کره ای در نقش می ری بازی کرد.

بیشتر بخوانید: سریال مهمانسرای رمانتیک

کیم بوم (Kim Bum) از هنرپیشه‌های سریال روباه نه دم کره ای در نقش لی رانگ

سریال افسانه روباه نه دم / بازیگران سریال روباه نه دم کره ای

کیم سو یئون یکی از اصلی ترین بازیگران سریال روباه نه دم کره ای است. او بیشتر برای بازی در مجموعه تلویزیونی همه چیز درباره حوا و آیریس شناخته می شود. کیم بام با نام اصلی کیم سانگ بوم بازیگر، خواننده و مدل کره جنوبی است. او در سن 17 سالگی در نمایش واقعیت “Survival Star Audition” شرکت کرد و در بین صدها شرکت کننده در رتبه ششم قرار گرفت. با وجود اینکه به دلیل اینکه نمایش به سمت بازیگران 20 ساله می‌رفت، نتوانست به رقابت ادامه دهد، اما کیم بام توجه تهیه‌کنندگان را به خود جلب کرد و او شروع به بازی در درام‌های تلویزیونی کرد.

نقش مهم او در نقش سو یی جونگ در سریال موفق «پسران برتر از گل» بود. به عنوان یک خواننده، کیم بام یک آلبوم استودیویی را در سال 2012 منتشر کرد. کیم از دانشگاه چونگ آنگ در رشته فیلم و تئاتر فارغ التحصیل شد. در فوریه 2012، آژانس کیم اعلام کرد که او به دلیل کاهش وزن چشمگیری که پس از تمرین برای بازی در درام کابلی JTBC “Padam Padam” تجربه کرد، از آرتریت دژنراتیو رنج می برد. کیم بام در آوریل 2018 به خدمت سربازی رفت و در 13 مارس 2020 از خدمت خارج شد.

بیشتر بخوانید: سریال های شبیه سریال کره ای پسران برتر از گل

کیم یونگ جی (Kim Yong Ji) از بازیگران سریال افسانه روباه نه دم در نقش سئون وو

سریال کره ای روباه نه دم / بازیگران سریال کره ای افسانه روباه نه دم

کیم یونگ جی یک دیگر از بازیگران سریال کره ای روباه نه دم است. او در 14 آوریل 1991 در کره جنوبی به دینا آمده است. اولین کار خود را در سال 2015 از طریق تبلیغات و مجلات زیبایی انجام داد. او در تبلیغات “Samsung Galaxy Gear S2” ظاهر شد و برای Dazed و American Apparel به عنوان مدل کار کرد.

او حتی در موزیک ویدیوهایی مانند “I Got The Blues” از Nam Taehyun (باشگاه جنوبی)، “Toy” از Block B و “Oasis” از کراش ظاهر شد. او اولین بازی رسمی خود را در سریال تلویزیونی “Mr. Sunshine” در سال 2018 انجام داد. او حتی جوایزی را برای حرفه مدلینگ خود در جوایز مدل K (2016) برای CF Model Award و به عنوان بازیگر در جوایز هنر آسیا (2018) برای Focus Actor Award دریافت کرده است. او اولین نقش اصلی خود را در سریال Somebody دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: سریال بورا دبورا کره ای

هوانگ هی (Hwang Hee) بازیگر نقش گو شین جی در سریال کره ای روباه نه دم

سریال روباه نه دم کره ای / خلاصه سریال روباه نه دم

هوانگ هی با نام اصلی کیم جی سو، یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او ابتدا با حضور در نمایش صحنه ای «قسمت دوم کار» در سال 2014 نام خود را در دنیای تئاتر بر سر زبان ها انداخت و سپس در سال 2015 در نمایش «عشق است» بازی کرد و اولین حضور تلویزیونی خود را در این نمایش انجام داد. درام «با تو» در سال 2017. از آن زمان، او در تواریخ آرتدال (2019) و سریال دکتر یوهان (2019) بازی کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال کره ای ذهن زیبا

کیم جونگ نان (Kim Jung nan) در نقش تالویپا در سریال کره ای روباه نه دم

سریال Tale of the Nine Tailed

کیم جونگ نان در 16 ژوئیه 1971 به دنیا آمد. او بازیگری است که برای کرامت یک جنتلمن (2012)، گومیهو: داستان کودک روباه (2010) و موش (2021) شناخته شده است. او یکی از هنرپیشه های سریال روباه نه دم کره ای است که نقش تالویپا را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: سریال وظیفه بعد از مدرسه

ریو کیونگ سو (Ryu Kyung Soo) از بازیگران سریال افسانه روباه نه دم در نقش  مو یونگ

بازیگران سریال افسانه روباه نه دم کره ای

ریو کیونگ سو از هنرپیشه‌های سریال روباه نه دم کره ای است که برای فیلم های The Call (2020)، گروگان: سلبریتی گمشده (2021) و Jung_E (2023) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: فیلم سینمایی کره ای عاشقانه دانشگاهی

کیم نا هیون (Kim Na Hyun) بازیگر نقش نان چو

سریال کره ای افسانه روباه نه دم

کیم نا هیون بازیگر، خواننده، رقصنده و عضو گروه کی پاپ SONAMOO اهل کره جنوبی و از بازیگران سریال افسانه روباه نه دم است. در 23 سپتامبر 2019، اعلام شد که ناهیون برای فسخ قرارداد خود با TS Entertainment اقدام کرده است و دیگر قصد ندارد. پس از ترک SONAMOO & TS Entertainment، ناهیون در حال حاضر در حال توسعه حرفه بازیگری خود است و در 21 آوریل 2021 قراردادی با Dareun Entertainment امضا کرده است.

بیشتر بخوانید: نمایش‌های تلویزیونی با حضور لی مین هو

سخن پایانی؛ سریال کره ای افسانه روباه نه دم

در این مقاله به معرفی بازیگران و بررسی داستان سریال روباه نه دم کره ای پرداختیم. نظر شنا درباره بازیگران سریال افسانه روباه نه دم کره ای چیست؟ در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

منبع:ویکی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا