ورزش

بررسی احتمالات نیمکت تیم ملی ایران و توافق با مربی اسپانیایی

بررسی احتمالات نیمکت تیم ملی ایران و توافق با مربی اسپانیایی

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

بررسی احتمالات نیمکت تیم ملی ایران و توافق با مربی اسپانیایی

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که مدیران فدراسیون فوتبال طی یک ماه گذشته مدعی شده بودند سرمربی تیم ملی ایران تا روز ۲۰ اسفند مشخص می‌شود تا ظهر امروز شنبه هنوز چنین اتفاقی به صورت قطعی و رسمی رخ نداده است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

پس از پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جدایی کارلوس کی روش از نیمکت تیم ملی، فدراسیون فوتبال به دنبال پیدا کردن مربی جدید بوده است. در این مدت نام مربیان داخلی چون امیر قلعه نویی، حسین فرکی، جواد نکونام، فرهاد مجیدی و… برای تیم ملی به عنوان گزینه‌های داخلی مطرح شد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون همچنین تایید کرد که مربیانی چون «فلیکس سانچز» سرمربی سابق قطر، «پاکو خمز» سرمربی تراکتور و «ژوزه مورایس» سرمربی سپاهان از جمله گزینه‌هایی هستند که فدراسیون به آنها نگاه مثبتی دارد.

هرچند وزنه انتخاب سرمربی جدید بین گزینه‌های داخلی و خارجی در روزهای اخیر بالا و پایین شده است اما ظاهراً فدراسیون فوتبال مذاکراتش را با سانچز اسپانیایی وارد مراحل پایانی کرده است.

مهدی تاج مذاکراتش را با سانچز پیش برده؛ آن‌هم در شرایطی که رسانه‌های اکوادور مدعی شده‌اند سانچز گزینه اول هدایت تیم ملی این کشور است. با این حال سانچز خواهان عقد قرارداد بلندمدت است در حالی که رئیس فدراسیون ایران در مرحله اول خواهان عقد قرارداد یک ساله با این مربی است.

در حالی که فدراسیون فوتبال با مشکلات مالی شدید دست و پنجه نرم می‌کند و از سوی دیگر درباره دسترسی به منابع مالی در کنفدراسیون آسیا و فیفا شفاف سازی صورت نگرفته است، مشخص نیست قرارداد سانچز با تیم ملی از چه طریقی تامین می‌شود.

حضور سانچز در تیم ملی ایران در صورت نهایی شدن می‌تواند اتفاق جالب توجهی باشد. سانچز در سال‌های اخیر به عنوان سرمربی قطر روبروی ایران بود. او جای خود را در قطر به کارلوس کی روشی داد که بیش از هشت سال در تیم ملی ایران کار کرده بود و حالا ماموریت دارد از قهرمانی «عنابی ها» در آسیا دفاع کند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا