ورزش

بررسی احتمالات صعود جوانان ایران/ ویتنام گره به کار می‌اندازد؟

بررسی احتمالات صعود جوانان ایران/ ویتنام گره به کار می‌اندازد؟

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

بررسی احتمالات صعود جوانان ایران/ ویتنام گره به کار می‌اندازد؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال جوانان ایران با تحمل شکست سه بر دو مقابل استرالیا سه امتیازی ماند تا با توجه به پیروزی دو بر یک ویتنام مقابل قطر تکلیف تیم‌های صعود کننده به روز آخر کشیده شود.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

قطر با وجود سرمایه گذاری فراوان و ارائه فوتبال مطلوب تنها تیمی است که قبل از بازی پایانی تکلیفش مشخص است و کاروان این تیم باید چمدان‌های خود را ببندند تا پس از بازی روز سه شنبه به دوحه برگردد.

با این حال سه تیم دیگر همچنان شانس صعود به مرحله بعدی این مسابقات را دارند.

ویتنام با پیروزی یک بر صفر مقابل استرالیا و برد دو بر یک شش امتیازی شده است تا در آخرین بازی تنها با یک تساوی مقابل ایران هم بتواند صعود خود را قطعی کند.

با این حال اگر شاگردان صمد مرفاوی بتوانند ویتنام را شکست دهند قطعاً به مرحله بعدی صعود می‌کنند. ملی پوشان جوان ایران با یک پیروزی و یک شکست سه امتیازی هستند و تفاضل گل «صفر» را مقابل اسم خود می‌بینند.

اگر این تیم بتواند ویتنام را شکست دهد فارغ از نتیجه بازی دیگر این گروه بین استرالیا و قطر قطعاً به مرحله بعدی صعود می‌کند.

با در نظر گرفتن این احتمال، تعداد گل‌های زده ایران بیشتر از ویتنام خواهد بود و زیر ۲۰ ساله‌های فوتبال ایران می‌تواند به مرحله بعدی راه پیدا کند. اگر استرالیا نیز بتواند قطر را شکست دهد با برنده بازی ایران و ویتنام به مرحله بعدی راه پیدا می‌کند.

اگر ایران مقابل ویتنام مساوی بگیرد و استرالیا نیز نتیجه تساوی را در بازی با قطر کسب کند دیگر خبری از صعود شاگردان مرفاوی به دلیل باخت در بازی مستقیم (با وجود هم امتیازی) نیست و استرالیا همراه با ویتنام به مرحله بعد صعود می‌کند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا