خودرو

بررسی آئودی Q8 e-tron

طراحی جدید آئودی Q8 e-tron

صفحه نمایش خود را تنظیم نکنید، این آئودی Q8 e-tron جدید است. علیرغم شباهت بسیار زیاد آئودی e-tron قدیمی ، تغییرات اندکی برای حفظ تازگی آن وجود دارد.

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

در جلو، جلوپنجره جلویی کمی تغییر یافته با نوار نور LED جدید و همچنین سپر پایینی بازطراحی شده دریافت می کنید.

مشخصات جانبی تقریباً مانند قبل باقی می ماند، تنها با طراحی های جدید چرخ های آلیاژی که Q8 e-tron را از SUV e-tron جدا می کند.

آینه‌های درب مجازی (دوربین‌های روی ساقه‌ها که فید ویدیویی زنده را به صفحه‌های ماشین ارسال می‌کنند) نیز هنوز در دسترس هستند.

قسمت عقب نیز تقریباً مانند قبل است. شما همچنان همان نوار نور با عرض کامل را دریافت می کنید، اما سپر عقب به طرز ماهرانه ای دستکاری شده است.

شما همچنان می توانید Q8 e-tron جدید را به عنوان مدل اسپورت بک تهیه کنید. این پروفیل جانبی را به شدت تغییر می دهد تا یک سقف شیبدار اسپرت را شامل شود.

موتورها و باتری های جدید آئودی Q8 e-tron

همه مدل‌های آئودی Q8 e-tron دارای موتور دوگانه و سیستم چهار چرخ متحرک هستند. مدل پایه Q8 e-tron 50 340 اسب بخار قدرت دارد و نسخه 55 آن نیز 408 اسب بخار قدرت دارد.

اگر این برای شما کافی نیست، پس SQ8 e-tron وجود دارد. این خودرو دارای یک موتور الکتریکی اضافی در محور عقب است که در مجموع 503 اسب بخار قدرت دارد.

اما خبر مهم در اینجا اضافه شدن گزینه های باتری بزرگتر است که امکان برد بیشتر را فراهم می کند.

مدل پایه Q8 e-tron 50 دارای باتری 89 کیلووات ساعتی با برد 284 مایل در شاسی بلند استاندارد و 295 مایل در مدل اسپرت بک آیرودینامیک تر است.

Q8 e-tron 55 و Sq8 e-tron قدرتمندتر دارای باتری 106 کیلووات ساعتی به صورت استاندارد هستند. در مدل 55 این بدان معناست که شما 330 مایل برد در SUV خواهید داشت، در مقایسه با حدود 250 مایل در e-tron 55 قدیمی.

SQ8 اسپورت بک قدرتمندتر با 284 مایل در SUV و 295 مایل در اسپرت بک پرحاشیه با کاهش برد مواجه است.

فضای داخلی جدید آئودی Q8 e-tron

کابین آئودی Q8 e-tron جدید بسیار شبیه به e-tron قدیمی است، به استثنای یک فرمان سه پره جدید و برخی از گزینه های تریم جدید.

این بدان معناست که همچنان یک صفحه نمایش لمسی 10.1 اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی به همراه یک صفحه نمایش 8.6 اینچی در پایین صفحه نمایش تهویه مطبوع و حالت های رانندگی در اختیار دارید.

همچنین یک صفحه نمایش دیجیتالی درایور به عنوان استاندارد، و همچنین دستورات صوتی وجود دارد تا استفاده از آن را در هنگام حرکت کمی آسان تر کند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا