اخبار روز

برخورد با وانت بارهای ایجاد کننده سد معبر در اهواز

برخورد با وانت بارهای ایجاد کننده سد معبر در اهواز

برخورد با وانت بارهای ایجاد کننده سد معبر در اهواز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرید کریمی زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: روان سازی ترافیک و تسهیل آمد و شد شهروندان اعم از پیاده و سواره، همواره از اولویت‌های پلیس راهور خوزستان است.

وی افزود: بر همین اساس پلیس راهور خوزستان ضمن انجام گشت زنی در سطح شهر، به وانت بارهایی که در میادین و خیابان‌های شلوغ پرتردد که به هر طریق، موجبات سد معبر شده و کسب و کار آنان مخل امنیت تردد سایر استفاده کنندگان از معابر شود تذکر داده و در صورت بی‌توجهی و تکرار تخلف، با فرد خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان افزود: در این راستا روز گذشته با وانت بارهای مزاحم و ایجاد کننده سد معبر در میدان هفت تپه برخورد و این خودروها اعمال قانون شدند.

وی تاکید کرد: بخشی از ترافیک شهرهای خوزستان مربوط به این گونه تخلفات است که با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه با هدف پیشگیری از ارتکاب تخلفات در معابر اقداماتی صورت گرفته است.

سرهنگ کریمی زاده گفت: امید است با انجام اقدامات لازم شاهد کاهش این پدیده بوده و موجبات برقراری ترافیکی روان و آرام را برای شهروندان مهیا و گامی مثبت در راستای پیشگیری از بروز تصادفات برداریم.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا