ورزش

باید بروم به فدراسیون سوارکاری بگویم مشکل پرسپولیس را حل کند؟

باید بروم به فدراسیون سوارکاری بگویم مشکل پرسپولیس را حل کند؟

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

باید بروم به فدراسیون سوارکاری بگویم مشکل پرسپولیس را حل کند؟

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش با اشاره به سختی هایی که این باشگاه برای انجام مراحل اداری حضور در لیگ قهرمانان آسیا داشت گفت: ما حدود سه ماه کارگروه مجوز حرفه ای ما شبانه روز کار کرد و تمام توانشان را گذاشتند که تمام نواقص سالهای قبل که برای ما ارث مانده بود را مرتفع کنند.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی ادامه داد: ما موانع را مرتفع کردیم اما یک ارثی از گذشته برای ما مانده که بدهی به رادوشوویچ است که تا به حال 250 هزار یورو را به سختی پرداخت کردیم. به فدراسیون گفتیم که قسط دوم را هم مثل قسط اول از پولی که نزد فیفاست پرداخت کنند اما بهانه آوردند. ما اگر نتوانیم به موقع این پول را بدهیم 200 هزار یورو جریمه می شویم.

درویش ادامه داد: ما اواخر اسفند به فدراسیون فوتبال نامه زدیم که این رقم را از پولی که نزد فیفاست و بدهی ویلموتس هم از همان طریق پرداخت شده را بپردازد که گفتند انجام می دهیم. اما چند روز پیش نامه ای از فیفا به دست ما رسید با این محتوا که با توجه به این که هنوز محاسبات باشگاه ها برای این که هنوز مشخص نیست درآمد باشگاه ها از حضور بازیکنانشان در جام جهانی چقدر است، فدراسیون شما می تواند به ما بگوید از پولی که نزد فیفا دارد این مبلغ را پرداخت کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: ما که از اول هم گفتیم که فدراسیون پرداخت کند اما ظاهرا آقایان از کسب مجوز حرفه ای پرسپولیس ناراحت هستند و در تلویزیون مصاحبه کردند و گفتند شاید هم پرسپولیس مجوز نگیرد! این آقایان اگر با من مشکل دارند و به من علاقه ندارند نباید با پرسپولیس خصومت داشته باشند.

وی ادامه داد: اگر باشگاه من به عنوان یک تیم فوتبال مشکل دارد باید بروم به فدراسیون کشتی بگویم؟ باید بروم به فدراسیون سوارکاری بگویم مشکل ما را حل کند؟ معلوم است که فدراسیون فوتبال باید مشکل ما را حل کند.

رضا درویش تاکید کرد: در نامه فیفا آمده است که اگر فدراسیون شما بخواهد این بدهی را بدهد، می تواند از محل درآمدش در فیفا این بدهی را پرداخت کند. این خوشحالی دارد که بگویند پرسپولیس به آسیا نمی رود؟ این ننگ است برای مسئولان ما. این که استقلال حذف شده است خوشحالی دارد؟ استقلال همشهری ماست و از نرفتنش به آسیا ناراحت هستیم. استقلال در لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون می توانست از محل درآمدهایش بدهی باشگاه استقلال را هم پرداخت کند گفت: رقم باشگاه پرسپولیس کمتر بود. ضمن این که میزان موجودی ما در فیفا بیشتر از استقلال است و شاید آنها اینقدر پول نداشتند که فدراسیون بخواهد این رقم را بدهد. مشکل ما این است که فعل خواستن در فدراسیون فوتبال وجود ندارد. 

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا