ورزش

باشگاه روسی روی ستاره استقلال دست گذاشت/ زسکامسکو رقیب سپاهان شد!

باشگاه روسی روی ستاره استقلال دست گذاشت/ زسکامسکو رقیب سپاهان شد!

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

باشگاه روسی روی ستاره استقلال دست گذاشت/ زسکامسکو رقیب سپاهان شد!

به گزارش خبرنگار خالق، محمد محبی با تیم سپاهان در فوتبال ایران خوش درخشید و سپس راهی تیم سانتاکلارا پرتغال شد. محبی در پرتغال فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد تا در نهایت این فصل به صورت قرضی از سانتاکلارا راهی تیم استقلال تهران بشود.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

قرارداد قرضی محبی با استقلال به پایان رسیده اما این بازیکن در لیست نفرات تمدیدی ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی پوشان قرار دارد؛ آن هم در شرایطی که تیم سانتاکلارا از لیگ برتر پرتغال به یک دسته پایین‌تر سقوط کرده است.

محبی که هنوز یک بازی دیگر با استقلال در فینال جام حذفی در پیش دارد، در لیگ برتر ۸ بار گلزنی کرد و یکی از ارکان اصلی تیم ساپینتو محسوب می‌شد. هرچند سرنوشت محبی برای تمدید قرارداد با استقلال هنوز مشخص نیست اما از باشگاه سپاهان به عنوان یکی از مشتریان جدی محبی نام برده می‌شود.

سپاهان پیش از این سابقه بازگرداندن و خرید قطعی لژیونرهایی که به صورت قرضی به ایران بازگشته بودند را دارد. آنها دو فصل پیش شهریار مغانلو را که از همین تیم سانتاکلارا به پرسپولیس رفته بود، بعد از رایزنی با باشگاه پرتغالی به صورت قطعی و دائمی خریدند و حالا در شرایط مشابهی با محبی قرار دارند.

اما سپاهان و استقلال تنها مشتریان محبی محسوب نمی‌شوند و بر اساس پیگیری‌های خبرنگار خالق، چند باشگاه روسی هم درخواست‌هایی برای جذب ستاره بوشهری دارند.

از جمله این باشگاه‌ها می‌توان به زسکا مسکو اشاره کرد که در رقابت با زنیت سنت پترزبورگ، قهرمانی در لیگ برتر روسیه را از دست داده است و در تلاش برای کسب عنوان نایب قهرمانی است.

بازیکنان ایران پیش از این سابقه بازی در تیم‌های روسیه را دارند؛ از سردار آزمون گرفته که در زنیت سنت پترزبورگ، روبین کازان و روستوف حضور داشت تا علیرضا حقیقی، رضا شکاری و سعید عزت اللهی.

خبرگزاری خالق را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا