ورزش

بازیکن تعویضی کمر پرسپولیس را شکست/ باخت سرخپوشان در بدترین زمان

بازیکن تعویضی کمر پرسپولیس را شکست/ باخت سرخپوشان در بدترین زمان

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

بازیکن تعویضی کمر پرسپولیس را شکست/ باخت سرخپوشان در بدترین زمان

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابتهای هفته بیستم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و در حضور کمتر از سه هزار تماشاگر میزبان هوادار بود که این دیدار با شکست یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. محمدجواد محمدی(۸۷) برای هوادار گل زد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

سرخپوشان در این دیدار با علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی فر، سینا اسد بیگی(۴۶ کمال کامیابی نیا)، میلاد سرلک(۷۷ سروش رفیعی)، سعید صادقی(۴۶ فرشاد فرجی)، محمد عمری، شیخ دیاباته (۷۷ پریرا) و عیسی آل کثیر(۵۶ مهدی ترابی) به میدان رفتند.

شاگردان یحیی گل محمدی که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر هستند، با علم به این که استقلال برابر پیکان به پیروزی رسید و هم امتیاز آنها شده است، گام در میدان گذاشتند به این امید که با پیروزی برابر هوادار فاصله سه امتیازی با استقلال را همچنان حفظ کنند.

هر چند در ۱۵ دقیقه ابتدایی دو تیم بازی سرد و کسل کننده ای را به نمایش گذاشتند اما در ادامه پرسپولیس با چند حمله سعی در فشار وارد کردن روی دروازه هوادار داشت اما موقعیت های این تیم آنقدر جدی نبود که دروازه حریف را تهدید کند.

نیمه دوم اما برای پرسپولیس با دو تغییر آغاز شد و گل محمدی با تعویض هایش به دنبال استفاده از تاکتیکی هجومی تر بود. کامیابی نیا و فرجی وارد زمین شدند تا خط دفاعی سرخپوشان کم تعدادتر شود و وحید امیری بیشتر در کارهای هجومی شرکت کند.

این تغییر سبب ایجاد چند حمله روی دروازه هوادار شد که مهمترینش ضربه سر گولسیانی بود که دروازه بان حریف توپ را برگرداند. حضور فرجی در زمین باعث شد که گولسیانی آزادتر شود و در حملات تیم حضور بیشتری داشته باشد.

با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی، فشار پرسپولیسی ها بیشتر شد و گل محمدی برای رسیدن به گل برتری پریرا مهاجم تازه وارد خود را هم به زمین فرستاد اما دفاع پرتعداد و چند لایه هوادار به سرخپوشان اجازه نزدیک شدن به دروازه را نمی داد.

در دقیقه ۸۶ ارسال وحید امیری روی دروازه در رفت و برگشت توپ به پورعلی گنجی رسید اما ضربه این بازیکن با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۷ فرشاد فرجی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود در پاس به عقب برای بیرانوند دچار اشتباه شد و محمد جوادمحمدی در موقعیت تک به تک دروازه پرسپولیس را باز کرد تا کمر سرخپوشان در بدترین زمان ممکن خم شود.

پرسپولیس با این شکست ۳۹ امتیازی ماند و با استقلال برابر شد. در صورتی که سپاهان در دیدار هفته بیستم خود روز سه شنبه به پیروزی برسد، سه امتیاز از دو تیم تهرانی جلو خواهد زد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا