اقتصاد

بازگشایی نمادهای بورسی در این هفته؛ محرک خوبی برای بازار

بازگشایی نمادهای بورسی در این هفته؛ محرک خوبی برای بازار

به گزارش خبرنگار خالق، در هفته گذشته شاهد جدال خریداران و فروشندگان بودیم که در نهایت در جمع بندی هفتگی شاهد برنده شدن هیچکدام از طرفین نبودیم.

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

یکی از موردهای مثبت هفته گذشته را می‌توان گزارش‌های منتشر شده و مجامع متعدد نمادهای بازار که به خوبی جهت دهنده کوتاه مدت بازار در آینده خواهد بود.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

حال برای پیش بینی هفته آینده قوی‌ترین احتمال را می‌توان بهبود روند معاملات در نظر گرفت هرچند می‌توان تعیین کننده قسمت هفته آتی را نیمه اول آن در نظر گرفت زیرا می‌تواند روند غالبی را که به احتمال زیاد بازار در خردادماه قراراست طی کند ترسیم کند.

در جمع بندی هفتگی می‌توان یک قدرت نسبتاً باتوان بیشتر به سمت بالا را شاهد باشیم هرچند به احتمال قوی همانند هفته گذشته شاهد کیفیت بهتر معاملات در نمادهای غالباً ریالی باشیم که فقط در صورت شکل گیری یا انتشار تصمیم یا خبر تأثیرگذاری می‌توانیم همانند انتشار نامه آخر هفته معاملاتی دیروز شاهد بهبود حجم معاملات در نمادهای به اصطلاح دلاری بازار باشیم.

علی فراقی کارشناس بازار سرمایه در این باره گفت: در قسمت اساسی این حرکت هم به احتمال بالایی شاهد قدرت گرفتن بیشتر حجم معاملات نسبت به هفته گذشته خواهیم بود که در صورت وقوع این اتفاق در کنار جهت معاملاتی بازار، می‌توانیم انتظار بهتری از بازار داشته باشیم.

وی افزود: در قسمت مهم معاملات بازار هم می‌توان بازگشایی نمادهایی را در نظر گرفت که در هفته آتی بازگشایی خواهند شد که می‌توانند بسته به صنایع خود و میزان اتفاقات مجامع و تصمیمات انجام شده در آنها پس از بازگشایی در بازار تأثیر گذار باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا