ورزش

بابت شکست پرسپولیس جشن نگرفتم/ شادی باشد بعد از قهرمانی!

بابت شکست پرسپولیس جشن نگرفتم/ شادی باشد بعد از قهرمانی!

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

بابت شکست پرسپولیس جشن نگرفتم/ شادی باشد بعد از قهرمانی!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر امروز شنبه تیم پرسپولیس را با نتیجه ۱ بر صفر در ورزشگاه آزادی شکست داد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان در نشست خبری بعد از این بازی گفت: یک بازی زیبا بود که دو گل زدیم اما فقط یک گل قبول شد. برابر تیم خوبی بازی کردیم؛ پرسپولیس تیمی است با بازیکنان و مربیان خوب. بابت حضور هواداران هم خوشحالم که ما را از ابتدای بازی حمایت کردند. هواداران از من بعد از بازی بارها خواستند این برد شیرین را جشن بگیریم ولی چیزی برای جشن گرفتن نبود. این یک بازی معمولی بود. به این روند ادامه می‌دهیم. در خانه حریف بودیم و باید احترام می‌گذاشتیم. وقتی شادی می‌کنم که قهرمان بشویم.

وی ادامه داد: از حضور هواداران و اشتیاق آنها تشکر می کنم. حضور آنها باعث می شود خوب بازی کنیم. متاسفم که نتوانستم برای جشن پایان بازی به سمت آنها بروم. این روش من است. اگر بازی خانگی بود به سمت آنها می رفتم ولی این برای ما صرفاً یک بازی بود. امیدوارم در پایان لیگ قهرمان بشویم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سئوال که آیا باید این تیم را قهرمان لیگ دانست؟ تاکید کرد: فکر نمی کنم بتوانیم این نظر را بدهیم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. هفت بازی در لیگ مانده است. اگر این روند را ادامه بدهیم می توانیم قهرمان بشویم. هواداران بابت برد امروز شاد بودند ولی قهرمانی وقتی پیش می آید که لیگ تمام بشود. پرسپولیس هم کیفیت لازم را داشت.

مورایس در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر درباره دلیل تعویض رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده گفت: کل تیم بسیار خوب بازی کردند و باید به آنها تبریک بگویم.

خبرنگاری از سرمربی سپاهان درباره تفاوت بازی با پرسپولیس در جام حذفی و لیگ که نتایج متفاوتی داشت سئوال کرد. مورایس در واکنش اظهار کرد: در بازی که داشتیم یکسری اتفاقات افتاد و بازیکنان بازی خودشان را انجام ندادند. مسئولیتش با من بود. خوب بازی نکردیم. بازی به وقت اضافه رفت و سپس دو گل خوردیم (در جام حذفی). در آن بازی هم پنالتی رخ داد که نمی توانست برایمان نرمال باشد. از این اتفاقات درس می گیریم. امروز باید خوشحال باشیم و فردا بهتر زندگی کنیم. به این موقعیت ها به چشم یادگیری نگاه می کنم. اشتباهاتی رخ داد (در جام حذفی) که توضیحی نداشتیم ولی امروز بازی خودمان را انجام دادیم.

مورایس در خصوص عملکرد پیام حیدری داور مسابقه امروز سپاهان و پرسپولیس یادآور شد: برای داور قضاوت این مسابقه راحت نبود. چون با هر سوت داور، روی نیمکت گلایه از هر دو تیم می دیدیم و بازیکنان سمت داور می رفتند. یک مقدار عدم تمرکز را برای داور به همراه دارد؛ داوری که VAR ندارد و تنها می ماند. این کار را سخت می کند. در جام حذفی هم گفتم که داور علیه ما سوت زد. امروز هم علیه ما سوت زد مثل گلی که زدیم و آفساید اعلام شد. شما هم دیدید ولی نمی توان الان صحبت کرد. گاهی ما گلایه می کردیم و گاهی حریف. باید به داور کمک کنیم تا بهتر و حرفه ای تر بشوند. بازهم به داور تبریک می گویم چون قضاوت آسانی نبود. باید این باور را داشته باشیم که داوری بهتر بشود و به داوران اعتماد کنیم. اگر همین کاری که داوران می کنند بهترین کارشان باشد را می پذیرم. 

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا