ورزش

ایمان داشتیم گل گهر را می بریم/ این تیم خون مربی ما را دارد!

ایمان داشتیم گل گهر را می بریم/ این تیم خون مربی ما را دارد!

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

ایمان داشتیم گل گهر را می بریم/ این تیم خون مربی ما را دارد!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال امروز در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر برابر گل گهر سیرجان با نتیجه ۲ بر ۱ به پیروزی رسید.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

«روی ماتا» مربی استقلال که به دلیل محرومیت «ریکاردو ساپینتو» در نشست خبری حاضر شده بود، گفت: بازهم بازی بسیار بسیار خوبی را انجام دادیم. بازیکنان ما با تمام وجود به زمین رفتند. خیلی خوب بازی را شروع کردیم و می‌توانستیم همان دقایق ابتدایی گل بزنیم که این‌طور نشد.

وی افزود: گل گهر یکبار به سمت دروازه ما رفتند و یک گل زدند. آن‌هم به خاطر عدم تمرکز بازیکنان ما بود. بعد از آن گل گهر دنبال چیزی بودند که از اول به خاطرش آمده بودند و دفاع کردند. پس از آن نشان دادیم که تیم خوبی هستیم. نیمه دوم را خوب شروع کردیم و می‌توانستیم حتی دو گل بزنیم. تعویض‌های ما به خاطر بد بودن بازیکنان داخل زمین نبود بلکه به خاطر استراتژی جدیدی بود که داشتیم. کم هم نیاوردیم و ایمان داشتیم که خواهیم برد. ما جنگنده هستیم و تسلیم نمی‌شویم. تا وقتی نفس می کشیم می‌جنگیم. به خاطر همین امروز مستحق برد بودیم. فقط لایق گل خوردن نبودیم. ما ۱۷ فرصت ایجاد کردیم در مقابل سه فرصت حریف. از این بابت خوشحالیم.

ادامه دارد…

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا