ورزش

اگر بخواهید ما را تخریب کنید قوی‌ترمان می‌کنید/ بازی سختی داریم

اگر بخواهید ما را تخریب کنید قوی‌ترمان می‌کنید/ بازی سختی داریم

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

اگر بخواهید ما را تخریب کنید قوی‌ترمان می‌کنید/ بازی سختی داریم

به گزارش خبرنگار مهر، «روی ماتا» در نشست خبری قبل از بازی استقلال تهران و ملوان بندر انزلی که در غیاب ریکاردو ساپینتو حاضر شد، گفت: بازی سختی پیش رو داریم و دیدار متفاوتی را نسبت به لیگ شاهد خواهیم بود. درباره جام حذفی صحبت می‌کنیم و در مقابل تیمی بازی خواهیم کرد که تاریخ‌سازی کرده و شگفت‌انگیز ظاهر شده است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

مربی تیم فوتبال استقلال تهران افزود: بازی‌های حذفی مثل لیگ برتر نیست. تیم‌ها در حال تقویت خود هستند. ما نیز در سطح خوبی قرار داریم. فردا با تمام توان بازی خواهیم کرد تا به مرحله بعد صعود کنیم.

او درباره محرومیت دوباره ریکاردو ساپینتو از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یادآور شد: مدیرعامل و ساپینتو در حال صحبت درباره اش هستند. به نتیجه هم رسیده‌اند و اظهارات خود را بیان خواهند کرد. نکته‌ای که گفتید مهم است. قبلاً هم گفته‌ایم اگر بخواهید ما را تخریب کنید، در واقع قوی‌ترمان می‌کنید. ما نشان داده‌ایم خانواده خوبی بوده و متحدتر هستیم و نمی‌گذاریم کسی به داخل این خانه رخنه کند.

وی در ادامه با اشاره به درخشش مهدی قایدی در ترکیب استقلال خاطر نشان کرد: او هر زمان بازی کرده با دل و جان بوده است. چه او گل بزند و چه نزند تلاش خود را کرده است. وقتی سطح تیم بالاست بازیکنان کلیدی خودشان را نشان می‌دهند. نه تنها قایدی، نفراتی مثل محمد محبی و آرش رضاوند نیز این شرایط را دارند. از همه اینها مهم‌تر، تلاش تیمی برای بازیکنان این شرایط را فراهم می‌کند که بیشتر خودشان را نشان دهند. ما در مسیر خوبی قرار داریم و این هفته به خوبی تمرین کردیم. از تیم رفتار خوبی می‌بینیم و همه تلاش می‌کنیم به هدف مطلوب‌مان برسیم.

ماتا درباره مجادله هفته گذشته با مجتبی حسینی سرمربی پیکان تصریح کرد: از او بپرسید چون من با آنها صحبتی نداشتم. تا زمانی که کسی با من صحبت نکند، با نیمکت تیمی صحبت نخواهم کرد. من در حال صحبت درباره اتفاقات نیمه اول بودم. الگویی که داور جلو می‌رفت یکسان نبود و این صحبت‌ها را به داور چهارم انتقال دادم، اما دیدم که سرمربی حریف با من صحبت می‌کند.

او درباره ثبات در ترکیب استقلال و شناخت بهتر کادر فنی از بازیکنان این تیم گفت: وقتی یک فرایندی را شروع می‌کنیم، پروسه نرمالی طی می‌شود. باید رفتار بازیکنان را در طول فصل ببینیم چون اطلاعاتی که در تمرینات می‌بینیم، متفاوت از آن چیزی است که در بازی‌ها می‌بینیم. این موضوع نرمال است که سرمربی ابتدای فصل دنبال راه حل مناسبی است. نمی‌خواهم بگویم ترکیب اصلی داریم. شاید هم ترکیب فعلی شباهتی به ابتدای فصل هم داشته باشد اما چیزی که اهمیت دارد، برحسب استراتژی که داریم تمرین کرده و بازی می‌کنیم. برای ما عملکرد کلی تیم مهم است.

ماتا در خصوص عملکرد محمد محبی که انتقاداتی را به خود وارد کرده است گفت: همان مواردی که درباره قایدی صحبت کردم، برای محبی هم هست. عملکرد بازیکن در طول فصل می‌تواند متفاوت باشد. محبی در مسیر خوبی حرکت می‌کرد و تصمیم‌گیری‌اش خوب بود، اما الان بازیکن دیگری داریم. او به تیم کمک می‌کند و آن چیزی که از او انتظار داریم در زمین اعمال می‌کند. فراز و نشیب‌ها در طول فصل نرمال است. اگر دو سه گل زده بود، شرایط متفاوت بود. او موقعیت ایجاد کرده و سخت کار می‌کند. فوتبال این گونه است. ما از رفتار او به طور کلی رضایت داریم.

وی راجع به اینکه آیا با نتایج اخیر باز هم دنبال بازیکن بازی‌ساز هستند یا نه، تأکید کرد: قبلاً درباره این موضوع صحبت کردیم. ما دنبال راه‌حلی بودیم که بازیکن بیاوریم. خیلی آنالیز و تحلیل کرده و باز هم می‌گویم قبلاً صحبت کردیم. پاسخ قبلی شفاف بود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا