ورزش

انگیزه بازیکنان هوادار برای شکست استقلال/ حریف گوشت قربانی شده!

انگیزه بازیکنان هوادار برای شکست استقلال/ حریف گوشت قربانی شده!

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

انگیزه بازیکنان هوادار برای شکست استقلال/ حریف گوشت قربانی شده!

شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار مهر به دیدار امروز شنبه تیم فوتبال هوادار برابر استقلال اشاره کرد و گفت: تیم ما با اینکه در هفته قبل مقابل پیکان شکست را پذیرا شد اما شرایط خوبی دارد. بازیکنان انگیزه بالایی دارند تا بتوانند مقابل استقلال یک بازی قابل قبول انجام داده و حتی به امتیاز هم دست پیدا کنند.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی افزود: استقلال در هفته‌های اخیر عملکرد فوق العاده ای داشته و توانسته روند پیروزی‌هایش را ادامه داده و حالا به دنبال این است تا بتواند با شکست تیم ما، موقعیتش را در بالای جدول حفظ کند.

بیانی با انتقاد از عملکرد مدیران استقلال هم گفت: در شرایطی که آبی‌ها با وحدت و همدلی که بین کادر فنی و بازیکنان به وجود آمده نتایج خوبی می‌گیرند اما مدیریت باشگاه نتوانسته عملکرد موفقی در طول این مدت داشته باشد.

این پیشکسوت باشگاه استقلال ادامه داد: متأسفانه استقلال را مثل گوشت قربانی تکه تکه کرده و هر کدام به دنبال سهم خواهی هستند. در شرایطی که آبی‌ها می‌توانستند در لیگ قهرمانان حضور پیدا کنند و عملکرد درخشانی داشته باشند، از آسیا حذف شدند و حالا باید نگران کسر امتیاز از تیمشان باشند. امیدوارم این مشکل هر چه زودتر برطرف شده تا استقلال به آرامش دست پیدا کند.

مربی تیم هوادار تهران در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توانید همانند دیدار برابر پرسپولیس که سرخپوشان تهرانی را شکست دادید، مقابل استقلال هم به امتیاز دست پیدا کنید گفت: ما برای یک بازی خوب و کسب امتیاز به میدان می‌رویم در دیدار برابر پرسپولیس از اشتباه این تیم استفاده کردیم و به پیروزی رسیدیم و حالا باید به دنبال این باشیم که بتوانیم مقابل استقلال هم عملکرد خوبی داشته باشیم تا به امتیاز دست پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای این دیدار محروم یا مصدومی هم دارید گفت: خوشبختانه محروم نداریم اما چند بازیکنان ما مصدوم هستند.

بیانی در پایان و در خصوص این موضوع که قرار است قبل از دیدار برابر هوادار از او و ایمان عالمی توسط باشگاه استقلال قدردانی شود گفت: خوشحالم که ما را فراموش نکرده اند. استقلال تیمی است که سال‌ها در آن بازی کرده ایم و به پوشیدن پیراهن آن افتخار می‌کنیم و خوشحالم از اینکه یک بار دیگر هواداران استقلال را از نزدیک می بی نم.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا