اخبار روز

انجام ۵۴۰ عملیات توسط آتش نشانی قزوین طی دوماه اول سال جاری

انجام ۵۴۰ عملیات توسط آتش نشانی قزوین طی دوماه اول سال جاری

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

انجام ۵۴۰ عملیات توسط آتش نشانی قزوین طی دوماه اول سال جاری

قدیر موسی خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خالقبا بیان اینکه در دوماهه اول سال جاری تعداد ۵۴۰ عملیات آتش نشانی در قزوین انجام شده است، اظهار کرد: از مجموع ۵۴۰ عملیات انجام شده ،۳۶۲ عملیات مربوط به حوادثو ۱۷۸ عملیات مربوط به آتش سوزی است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی افزود: همچنین از مهمترین حوادث رخ داده می‌توان به ۱۳۳ مورد حوادث آسانسور و محبوس شدن و۳۵ مورد تصادفات جاده‌ای می‌توان اشاره کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی قزوین با بیان اینکه در این مدت ۲۷ مورد آتش سوزی منزل مسکونی و ۱۶ مورد آتش سوزی واحد تجاری داشته‌ایم، بیان کرد: متأسفانه در این حوادث ۵۳ نفر مصدوم و ۶ نفر نیز فوت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه همچنین با تلاش امدادگران ۱۵۷ نفر نیز از حادثه نجات یافته‌اند، تاکید کرد: رعایت نکات ایمنی می‌تواند از بروز حوادث و به خطر افتادن جان انسان‌ها پیشگیری کند.

موسی خانی ادامه داد: با شروع فصل گرما و افزایش آتش سوزی باغات، مزارع و علفزارها سازمان آتش نشانی قزوین از تمام ظرفیت و امکانات خود در جهت مبارزه با حریق علفزارها استفاده خواهد کرد.

وی عنوان کرد: باغداران و اصنافی که در مجاورت مراتع و زمین‌های غیر محصور استقرار دارند برای جلوگیری از سرایت آتش سوزی‌های احتمالی و بروز خسارات مالی، علف‌ها را از بین ببرند و در مرز بین باغات و اطراف محل کسب خود آتش بر ایجاد کنند.

این مسئول در پایان یادآور شد: شهروندان نیز از پرتاب ته سیگار روشن و پسماندهای شیشه‌ای در دامان طبیعت و علف‌های خشک خودداری کنند و در سفرهای طبیعت گردی خود از خاموش کردن کامل چوب‌های نیمه سوخته آتش، کاملاً مطمئن شوند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا