اخبار روز

انتصابات جدید در سازمان تامین‌اجتماعی صورت گرفت

انتصابات جدید در سازمان تامین‌اجتماعی صورت گرفت

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

انتصابات جدید در سازمان تامین‌اجتماعی صورت گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی طی احکام جداگانه‌ای سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و همچنین سرپرست شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین را منصوب کرد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در مراسم معارفه سید مرتضی حسینی، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی این سازمان، گفت: مهم‌ترین مسئله مورد توجه در سازمان تأمین‌اجتماعی به‌عنوان بزرگترین صندوق بازنشستگی کشور در سال جدید تلاش برای ایجاد پایداری منابع است و همه حوزه‌های سازمانی باید به این موضوع مهم توجه داشته باشند.

وی در این مراسم اظهار کرد: توفیق خدمت به مردم از بهترین نعمت‌های خداوند متعال است. البته مسئولیت در جایی شیرین است که برای خدمت به مردم باشد و آثار مثبت برای سازمان و مخاطبان و خود فرد ایجاد شود.

با بیان اینکه در مسیر خدمت ممکن است موانعی نیز وجود داشته باشد، گفت: در مقام اخلاص می‌توانیم از موانع عبور کنیم و اخلاص در مقام مسئولیت موجب گشایش در کارها می‌شود. اگر آثار مثبتی از کسی در مقامی باقی مانده است، این اثر مربوط به اخلاص افراد است.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به گستردگی خدمات این سازمان گفت: مدیریت در سازمان تأمین‌اجتماعی به جهت اجرای به‌هنگام تعهدات و ارائه خدمات به نحو مطلوب به نیمی از جمعیت کشور، مستلزم پاکدستی و عمل خالصانه مجموعه مدیران و همکاران است. سال گذشته برای تأمین منابع مورد نیاز تلاش فراوانی در همه واحدهای سازمانی انجام شد و امسال امیدواریم نسبت به سال قبل شرایط مناسب‌تری داشته باشیم و باید مواظبت کنیم و سلامت سازمانی و هوشمندی در سازمان را ارتقا دهیم تا بتوانیم خدمات سازمان را به جامعه هدف به بهترین نحو ارائه دهیم.

وی حوزه مالی سازمان تأمین اجتماعی را واجد حساسیت و اهمیت فراوانی دانست و افزود: مهمترین مسئله در سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید تلاش برای ایجاد پایداری منابع سازمان است و همه حوزه‌ها باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند. چالش‌های صندوق‌های بازنشستگی در کشور موضوعی مدیریت‌پذیر است و در سال جاری باید بتوانیم با رویکرد تحولی و استفاده از تمام ظرفیت‌ها بخشی از چالش‌ها را مدیریت کنیم.

موسوی با قدردانی از تلاش‌های صادقانه معاون اسبق برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و نیز مدیرکل پیشین امور مالی این سازمان که به افتخار بازنشستگی نائل شدند، افزود: بخش مهمی از خدمات در حوزه مالی سازمان انجام می‌شود. همکاری و هماهنگی درونی حوزه مالی سازمان ارزشمند است و انسجام و هماهنگی در این حوزه فرصتی برای خدمت‌رسانی مطلوب است.

حسینی سرپرست جدید این معاونت نیز تجربیات ارزشمندی در این حوزه دارند که برای ایشان و نیز آقای محمدی سنجر مدیرکل جدید امور مالی سازمان آرزوی توفیق داریم و امیدواریم با انسجام بیشتر بتوانیم اقدامات تحولی آغاز شده در این حوزه را توسعه دهیم.

سرپرست معاونت مالی برنامه‌ریزی و پشتیبانی سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این مراسم با قدردانی از اعتماد مدیرعامل سازمان، گفت: امیدوارم بتوانیم با تلاش مضاعف، مأموریت‌ها و اهداف سازمان را پیگیری کنیم و در زمینه تأمین منابع و مدیریت بهینه مصارف، توفیق داشته باشیم.

توفیق این مدیریت در ایفای نقش در مدیریت منابع و مصارف نیازمند همراهی و هم‌افزایی همه واحدهای سازمان در بخش‌های مختلف بیمه‌ای، درمانی و اقتصادی است.

در متن حکم انتصاب سید مرتضی حسینی به سمت سرپرست معاونت مالی برنامه‌ریزی و پشتیبانی سازمان تأمین‌اجتماعی که از سوی میرهاشم موسوی صادر شده، آمده است: «نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی منصوب می‌شوید.

شایسته است با سرلوحه قرار دادن سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) رویکردها و اهداف دولت مردمی سیزدهم، از جمله عدالت محوری، مردم داری، پاکدستی، فساد ستیزی و قانون مداری در انجام وظایف سازمانی و تحقق مأموریت‌ها به شرح ذیل همت داشته باشید.

راهبری امور برنامه‌ریزی در سطح کلان و عملیاتی و مدیریت کارا و اثربخش بودجه، منابع مالی و فیزیکی در راستای فراهم سازی بستر مناسب برای ارائه خدمات و ایفای تعهدات سازمان

راهبری روند تهیه، تنظیم و اجرای برنامه‌ها و بودجه سالانه سازمان و بخشنامه‌ها، ضوابط و دستورالعمل‌های مربوطه و پایش و نظارت بر حسن اجرای آن‌ها در حین و پس از اجرا

برنامه‌ریزی و راهبری تدوین بودجه سالانه سازمان بابت تعهدات ایجادی دولت با مشارکت سایر معاونت‌ها جهت پیشنهاد آن برای درج در بودجه کل کشور

راهبری و نظارت عالی بر امور نگهداری حساب درآمد و هزینه دارایی و بدهی سازمان، تهیه و تنظیم گزارش‌های سالانه با رعایت آئین‌نامه مالی و معاملاتی و قوانین بالادستی

برنامه‌ریزی و راهبری جهت وصول حق بیمه سهم دولت و مطالبات سازمان از دولت حسب قانون بودجه کل کشور با هماهنگی حوزه‌های ذیربط سازمانی و فراسازمانی

هدایت و برنامه‌ریزی به‌منظور کنترل و نظارت مستمر بر مدیریت منابع سازمان، صرفه‌جویی و مدیریت بهینه هزینه‌ها و ارائه پیشنهادات بهبود و اصلاح به مراجع ذی‌صلاح راهبری امور مربوط به اجرای قوانین و مقررات مندرج در آئین‌نامه‌های مالی و معاملاتی، برنامه و بودجه سالانه سازمان و دستورالعمل و ضوابط اجرای آن

امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه عنایات معصومین علیهم‌السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

همچنین با صدور حکمی از سوی میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، مهدی کلانتری به سمت سرپرست شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین منصوب و از خدمات دامون خدابنده، مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر شد.

در پی این انتصاب، آئین تودیع و معارفه سرپرست شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین با حضور مصطفی سوری معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری، روح‌الله سمیع مشاور و مدیرکل دفتر مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، دامون خدابنده رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت خدمات ماشینی تأمین برگزار شد.

مصطفی سوری، معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین‌اجتماعی در این مراسم گفت: شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین، یکی از مهم‌ترین واحدهای سازمان تأمین‌اجتماعی برای توسعه خدمات الکترونیک و دیجیتال است که الحمدلله در دوره مدیریت اخیر، پیشرفت خوبی داشته و به دستاوردهای تازه‌ای رسیده است.

وی افزود: تحقق تأمین‌اجتماعی هوشمند، مهم‌ترین پروژه‌ای است که در حوزه استفاده از فناوری‌های نوین در سازمان تأمین‌اجتماعی دنبال می‌شود و در اجرای این پروژه عظیم ملی، شرکت خدمات ماشینی تأمین نقشی مهم دارد که امیدواریم با تقویت همکاری و همگرایی سازمانی این پروژه به زودی به ثمر برسد و برکاتش به نفع جامعه ذی‌نفعان باشد.

روح‌الله سمیع مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این مراسم، ضمن تقدیر از زحمات دامون خدابنده مدیرعامل سابق شرکت خدمات ماشینی تأمین و تبریک به مهدی کلانتری، گفت: “در بخش‌های مختلف سازمان تأمین‌اجتماعی و شرکت‌های زیرمجموعه، همه مدیران و کارکنان متعهد هستند با رویکردی مسئولانه و روحیه جهادی و همدلی، در مسیر ارائه خدمات مطلوب و مناسب تلاش کنند.

همچنین دامون خدابنده، مدیرعامل سابق شرکت خدمات ماشینی تأمین و رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین‌اجتماعی، در این مراسم گفت: با هماهنگی و همدلی یکپارچه همکاران این شرکت، امیدوارم بیش از گذشته، گام‌های مثبتی در حوزه خدمات آی. تی برداشته شود و این مسیر به‌صورت تعاملی ادامه یابد.

مهدی کلانتری، سرپرست جدید این شرکت نیز گفت: شرکت خدمات ماشینی تأمین در دوره اخیر مدیریتی، اتفاقات خوبی را رقم زده و مدیرعامل و تیم مستقر در این شرکت به خوبی کار کردند و از این بابت باید از زحمات آنها تشکر کرد. وی اظهار امیدواری کرد با کمک و تعامل حداکثری همکاران مجموعه، گام‌های استقرار آی. تی هوشمند با سرعت بیشتر برداشته شود.

در متن حکم انتصاب مهدی کلانتری دره به سمت سرپرست شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین که توسط میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی صادر شده، آمده است: «نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی؛ به‌موجب این حکم به سمت سرپرست شرکت مشاور مدیریت و خدمات تأمین اجتماعی منصوب می‌شوید.

از درگاه خداوند منان توفیقات روزافزون جنابعالی را در انجام شایسته تکالیف در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رویکرد تحول، عدالت و اعتماد افزایی در حکمرانی تأمین‌اجتماعی در دولت مردمی سیزدهم مسالت می‌کنم.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا