ورزش

امیر قلعه‌نویی: عدالت این بود که روسیه را با ۵ گل شکست می‌دادیم

امیر قلعه‌نویی: عدالت این بود که روسیه را با ۵ گل شکست می‌دادیم

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

امیر قلعه‌نویی: عدالت این بود که روسیه را با ۵ گل شکست می‌دادیم

به گزارش خبرنگارر مهر، امیر قلعه نویی پس از تساوی یک به یک شامگاه روز پنجشنبه تیمش برابر روسیه در سالن نشست خبری ورزشگاه آزادی گفت: ابتدا بهار طبیعت را که متقارن با بهار قرآن است تبریک می گویم. ان‌شاالله زیر سایه خدا و اهل بیت سال پرباری برای ملت شریف ایران که لایق بهترین ها هستند اتفاقات نیکی رقم بخورد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره روند بازی و همچنین تاثیر مخالفان در این نتیجه گیری که از سوی یکی از خبرنگاران مخالف با او مطرح شد گفت: دلیل مخالفت شما چیست‌ اینکه هزار و خرده ای امتیاز گرفتیم را می توانید بشمارید. شما ابتدا تا هزار بشمارید تا من پاسخ سوالات بعدی را بدهم.

وی ادامه داد: پنج روز است این تیم را تحویل گرفته ایم. گردش توپ ما خیلی خوب بود. ایجاد موقعیت کامل داشتیم. توپ هایمان وارد گل نشد. این بازی ما را خیلی امیدوار کرد. می توانیم روز به روز و هفته به هفته بهتر شویم. باید از بازیکنانم تشکر کنم که با قلب خودشان بازی کردند. عدالت بازی نتیجه ۴ یا ۵ گل زده برای ایران بود آنها یک موقعیت داشتند و گل شد.

قلعه نویی ادامه داد: دلیل آن هم تشویق تماشاگران بود. بعد از بازی هم ماندند و تشویق کردند. در بین آنها هم حتما مخالفانی داشته ام اما از آنها راضی هستم.

او درباره عدم حضور سردار آزمون و رفتنش به تعطیلات در گنبد گفت: درباره آنها که حضور داشتند بپرسید. آنهایی که با تمام وجود و قلبشان بازی کردند. من خوشبختانه در هر تیمی بودم بازیکن محوری نداشتیم. البته که بازیکن سالاری هم داشتیم. درباره همین بازیکنان که شاید در اردوی بعدی نباشند صحبت کنید. آنهایی که با قلبشان کنار مردم هستند صحبت کنید. قطعا سردار هم با قلبش کنار تیم است. به این بازی ها باید توجه شود.

قلعه نویی در خصوص احتمال ورود تعدادی از مربیان در کنار این تیم گفت: باید قطعا برای این تیم، مربی که سابقه نشستن روی نیمکت جام جهانی را دارد اضافه کنیم. قرار است کادر خود را بیشتر کنیم تا در همه موارد مثل مشاور، پشتیبانی و تدارکات کنار همدیگر باشیم. قطعا یک مربی خارجی هم اضافه می کنیم.

او درباره عملکرد تیم ملی روسیه در این بازی گفت: روسیه یکی از تیم های خوب است‌ آنها چهار ماه در شرایط مسابقه نبود. فشاری که ما از خط حمله روی تیم آنها ایجاد کردیم خوب بود. من در هر تیمی مثل تراکتور گل گهر یا تراکتور بودم بازی رو به جلو انجام می دادیم. این بازی من را خیلی امیدوار کرد. خوشحالم مردم هم از این بازی لذت بردند.

وی بار دیگر به مخالفان فنی اش رجوع کرد و گفت: البته هنوز با ایده آل فنی خود فاصله داریم. یقینا از این تیمی که هستیم واقعا خیلی بهتر می شویم. از بازیکنان بزرگ تیم که هرگونه همکاری چه در داخل و چه بیرون کردند تشکر می کنم. به هر حال دشمنانی داریم که همیشه صحبت هایی می کنند که از روی حب و بغض است.

او تاکید کرد: امیدوارم بازی های بهتر از این داشته باشیم. مخالفان تیم ملی برای ما عزیز هستند. مگر می شود انتقاد نباشد اما بدون حب و بغض باشد. اینها به فوتبال و مملکت کمکی نمی کند انتقاد چیز خوبی است و استقبال می کنیم.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا