اخبار روز

امیدآفرینی نیاز امروز کشور است/ لزوم تحقق جهاد خدمت‌رسانی

امیدآفرینی نیاز امروز کشور است/ لزوم تحقق جهاد خدمت‌رسانی

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

امیدآفرینی نیاز امروز کشور است/ لزوم تحقق جهاد خدمت‌رسانی

به گزارش خبرنگار خالق، سردار مجتبی فدا شامگاه سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر ضمن گرامی داشت همه شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه کرامت را خدمت همه پیشکسوتان، رزمندگان و دلاور مردانی که عمر خود را در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صرف کردند تبریک می گویم.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی با بیان اینکه اساسنامه و هیأت امنای شهرک دارخویین پس از ۳۶ سال تصویب شد و فاز اول این پروژه امسال به بهره برداری خواهد رسید، افزود: این دستاورد بزرگی است که به همت اصفهانی‌های مسئول در پایتخت به انجام رسید.

همه باید ایثار خود را در جهاد تبیین بکار گیرند

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه امروز همه باید ایثار خود را در راستای جهاد تبیین بکار گیرند، ادامه داد: چنانچه این اتفاق نیفتد ما جوانانمان را از دست می‌دهیم و ظالم را به جای مظلوم تقدیر می‌کنند.

وی با بیان اینکه فتنه سال گذشته بعد از مرگ آن خانم و از ۲۸ شهریور آغاز شد و ادامه دار شد، ابراز داشت: در ابتدا تنها ۵۰ هزار نفر به کف خیابان‌ها آمدند و دوم خالق ماه پنتاگون شکست فتنه را به آمریکا اعلام کرد چرا که مردم همراهی نکردند مخالف بی حجابی و فساد و برهنگی بودند، پیروی از رهبر می‌کردند و دشمن توان آوردن مردم به صحنه را نداشت.

سردار فدا در خصوص چرایی ادامه دار شدن فتنه تا ۲۵ آبان تصریح کرد: جنگ شناختی و فضای مجازی و تغییر واقعیت‌ها و دگرگون نشان دادن شرایط واقعی کشور باعث شد جوانان فکر دیگری کنند و به خیابان‌ها بیایند.

وی با بیان اینکه در بازدیدی از زندان زنان برخی از طلاب سخنرانی را برای سران فتنه سال گذشته داشتند، ادامه داد: اما این زنان همواره بر این باور بودند که به زودی از زندان آزاد و ما را محاکمه می‌کنند و این باورها است که جوانان ما را از بین می‌برد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه دشمن انواع جنگ‌ها را برای نابودی انقلاب اسلامی ایران بکار برد، اضافه کرد: اما مردم با حضور به موقع و پشتیبانی قوی از نظام بار دیگر دشمنان قسم خورده را ناامید کردند.

وی با بیان اینکه بعد از فتح خرمشهر همه کشورها سفرا و کاردانان خود را برای ارتباط با ایران اعزام کردند و امروز هم چنین شرایطی را داریم، تصریح کرد: البته ما در کشور با مشکلاتی همچون گرانی، فشارهای اقتصادی و برخی نارسایی‌ها را داریم اما باید مرزبندی با دشمن داشته باشیم و با روحیه جهادی و انقلابی این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش یعنی حضرت ولی عصر (عج) برسانیم.

باید به مردم امید دهیم

سردار فدا با تاکید بر اینکه امروز ما نیاز به امید و نشاط و مقابله با تحریف، فضاسازی، شانتاژ و دروغ داریم، ادامه داد: باید توجه داشت در شرایط مختلف وضعیت کشور به مو رسید اما پاره نشد و من به یاد دارم که چه اتفاقاتی افتاده و باید شرایط را مطرح کنیم و به مردم امید دهیم.

وی با بیان اینکه امروز شاهد ایران قوی و بزرگ و قدرتمند هستیم، گفت: عزت، شرافت و بزرگی ایران اسلامی به دنیا ثابت شده است و این ناشی از حمایت‌ها و راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب و ایثار مردم است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با تاکید بر جهاد خدمت رسانی گفت: هر کس در این راه قدم بردار نمی‌بازد و روز به روز موفق‌تر خواهد شد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا