اخبار روز

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دافوس آجا و دانشگاه امام خمینی (ره)

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دافوس آجا و دانشگاه امام خمینی (ره)

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دافوس آجا و دانشگاه امام خمینی (ره)

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ حسین ولی‌وند زمانی فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در آئین امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش و دانشگاه بین‌ المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: ما در تمام حوزه‌های آموزشی و پژوهشی آماده همکاری و تعامل همه جانبه با دانشگاه بین‌ المللی امام خمینی (ره) قزوین هستیم چرا که اعتقاد داریم که با تعامل و هم‌افزایی بین دانشگاه‌ها و مراکز علمی بسیاری از مسائل و مشکلات حل خواهد شد و نتایج مطلوبی به دست خواهیم آورد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی با اشاره به مأموریت دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش اظهار داشت: دافوس یک دانشگاه مأموریت‌پایه است و در این مسیر بهترین آموزش‌ها را توسط اساتید سطح اول کشور به دانشجویان ارائه می‌دهد.

امیر ولی‌وند افزود: در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش سعی کرده‌ایم علاوه بر آموزش‌های طولی یا بلند مدت مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد، دوره‌های عرضی و کوتاه‌مدت خلاقانه را ویژه مدیران و فرماندهان به صورت فشرده در طیف‌های مختلف مد نظر قرار دهیم که در تعالی فرماندهان و مدیران بسیار مؤثر است.

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین نیز امضای تفاهم‌نامه همکاری را یک اتفاق خوب دانست و ابراز علاقه کرد که در ابعاد مختلف آموزشی و پژوهشی به‌ویژه در حوزه علوم اجتماعی و آینده پژوهی این تعاملات مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه هیأت دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین از امکانات و اماکن آموزشی و پژوهشی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش بازدید و با ظرفیت‌های علمی این مرکز آشنا شدند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا