اخبار روز

امروز با تولید توانمندی‌های دفاعی شاهد امنیت پایدار هستیم

امروز با تولید توانمندی‌های دفاعی شاهد امنیت پایدار هستیم

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

امروز با تولید توانمندی‌های دفاعی شاهد امنیت پایدار هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوبعلی نظری صبح سه شنبه در مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: برای حفظ کشور و ملت نیاز به زیر ساخت اساسی به نام امنیت داریم و امنیت محصول قدرت است و امروز با جهت گیری‌های دقیق معنوی و تولید توانمندی‌های دفاعی شاهد امنیت پایدار هستیم و این مرهون تلاش همه دستگاه‌ها و مردم در تمام عرصه‌ها است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

استاندار خراسان رضوی گفت: بدیهی است که برای تحقق آرمان‌ها نیاز به قدرت داریم, بدون آن امکان ندارد ما قادر باشیم از موجودیت خود در مقیاس و ابعاد مختلف دفاع کنیم.

وی در ادامه افزود: استقلال، آزادی و جمهوریت در همه ابعاد به صورت جامع اتفاق نمی‌افتد مگر این که ما از امنیت جامع و کامل و عمیق برخوردار باشیم.

نظری با بیان این که امنیت، محصول قدرت است ادامه داد: امروز در نظام مقدس اسلامی، قدرت معنوی، اساس و پایه همه قدرت‌های موجود در کشور است و با حضور مردم در صحنه و با اتکای با اندیشه‌های اسلامی و اعتقادی این شرایط به وجود آمده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: امروز در عین حالی که از موجودیت کشور دفاع می‌شود در عین حال زمینه‌های لازم برای محقق شدن آرمانهای استقلال و آزادی و حضور مردم در بخش‌های مختلف فراهم می‌شود و این مرهون تلاش و زحمات همه بخش‌ها، دستگاه‌ها و مردم است.

وی افزود: در بخش‌هایی هم دچار مشکل و چالش و گرفتاری هستیم به ویژه بخش‌های اقتصادی که با همت مردم و مسؤولان و همه دستگاه‌ها به زودی زود و در کوتاه مدت امیدوار هستیم که با اتکای به قدرت معنوی این مسائل حل شود.

نظری بیان کرد: نکته مهم اقتدار است اگر قدرت وجود داشته باشد یا قدرت‌هایی وجود داشته باشد و در اختیار باشد اما بازدارندگی و امکان بازدارندگی را در مقابل دشمنان در هر بخشی به وجود نیاورد که این قدرت تأثیرگذاری لازم را نخواهد داشت.

استاندار خراسان رضوی گفت: امروز با وجود قدرت و تشویق و رهبری‌های امام و رهبر نظام مقدس اسلامی در یک نقطه برتر و جایگاه ویژه در مقابل دشمنان قرار گرفته که بازدارندگی ایجاد کرده است.

وی افزود: این استان با همه شرایط و مؤلفه‌های خاصی که دارد و مرزهای طولانی با ۲ کشور اهالی شیعه و سنی در کنار یکدیگر متحد هستند.

نظری اظهار کرد: جمعیت سیال و زائران که ما در طول سال در خدمت همه آنها هستیم، زمینه‌هایی هم برای سو استفاده دشمنان ایجاد می‌کند اما در عین حال و با توجه به این شرایط با زحمات و تلاش‌هایی که دستگاه‌های امنیتی و بخش‌های مربوطه در این استان دارند از یک امنیت مطمئن پایدار و عمیقی برخوردار هستیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: ما در نتیجه این امنیت حاکم بر استان در بخش‌های مختلف تلاش می‌کنیم در مسیری که معین شده گرفتاری‌ها و چالش‌هایی که وجود دارد در سریع‌ترین زمان کاهش پیدا کند.

وی بیان کرد: امروز با وجود همه مؤلفه‌های قدرت و تجمیع آن‌ها با هدایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، ایران در جایگاه ویژه در منطقه قرار گرفته است.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا