اخبار روز

البرز بارانی می‌شود/ افزایش موقت غبار محلی

البرز بارانی می‌شود/ افزایش موقت غبار محلی

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

البرز بارانی می‌شود/ افزایش موقت غبار محلی

آرش بهاروند احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خالق اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از استقرار جوی نسبتاً پایدار در منطقه است که به موجب آن گاهی وزش باد نسبتاً شدید و افزایش موقت غبار محلی در استان پیش‌بینی می‌شود.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی بیان کرد: روز جمعه با گذر یک موج ضعیف و کم دامنه در بعضی ساعات رشد ابر، رگبار پراکنده و رعد و برق به ویژه در ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، بعضی ساعات وزش باد و رشد ابر است، بیان کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۳۳ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۱۸ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۸ متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی فردا آسمان البرز قسمتی ابری تا نیمه‌ابری در بعضی ساعات همراه با باد و غبار محلی و در اواخر وقت ابری و احتمال رگبار و رعد و برق است.

بهاروند احمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۳۴ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۱۷ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۰ متر بر ثانیه است.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا