افزایش سرعت وزش باد و ابرناکی از فردا در چهارمحال و بختیاری

افزایش سرعت وزش باد و ابرناکی از فردا در چهارمحال و بختیاری

افزایش سرعت وزش باد و ابرناکی از فردا در چهارمحال و بختیاری

مهران چراغ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: همچنان تا پایان هفته جو استان در شرایط نسبتاً پایدار خواهد بود و در طول روز افزایش ابر و وزش باد را داریم.

وی تصریح کرد: برای امروز در شمال غرب استان، در ارتفاعات شهرستان کوهرنگ احتمال بارش‌های بسیار پراکنده و ضعیف وجود دارد و برای دیگر نقاط استان بارشی نخواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: از چهارشنبه تا روز جمعه علاوه‌بر افزایش ابر، سرعت وزش باد هم در استان بیشتر می‌شود و وزش بادهای نسبتاً شدید طی این مدت پیش‌بینی می‌شود.

چراغ‌پور یادآور شد: از نظر دمایی همچنان روند افزایش دما را که از ابتدای هفته آغاز شده را شاهد هستیم، در طول ۲۴ ساعت گذشته حدود دو درجه افزایش دما برای این استان به ثبت رسید.

وی خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های سورشجان، بن و کوهرنگ با حداقل دمای مثبت دو درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین ایستگاه‌های استان به ثبت رسیدند و ایستگاه‌های بازفت و مالخلیفه با ثبت حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین ایستگاه استان شدند.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شهرکرد صبح امروز دمای ۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر را تجربه کرد که نسبت به روز گذشته سه درجه افزایش داشت.

منبع:مهر

خروج از نسخه موبایل