اخبار روز

افزایش بار ترافیکی در معابر اصلی و فرعی شهر تهران

افزایش بار ترافیکی در معابر اصلی و فرعی شهر تهران

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

افزایش بار ترافیکی در معابر اصلی و فرعی شهر تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت طی امروز شنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ اظهار داشت: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد شروع ترددها و افزایش ترافیک را به دلیل آغاز به کار ادارات و مدارس در سطح معابر شهر تهران در صبح امروز بودیم که نسبت به روزهای قبل افزایش را نشان می‌دهد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

مؤمنی ادامه داد: در بزرگراه‌های شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از حدود شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح دارای ترافیک در حال حرکت می‌باشد.

وی افزود: در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صیاد، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد شروع بار ترافیکی هستیم.

سرهنگ مؤمنی گفت: همچنین در مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان شروع بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

وی بیان داشت: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از استاد معین و جانبازان از میدان امام رضا (ع)، مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی در حال حرکت است.

سرهنگ مؤمنی افزود: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند و طرح جناغی‌ها بمنظور نظم بخشی به بزرگراه‌ها در حال اجراست.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در ساعت ۰۰:۳۶ بامداد امروز در مسیر بزرگراه آزادگان به غرب – مترو متأسفانه یک فقره تصادف منجر به فوت را داشتیم که بین یکدستگاه سواری پژو به علت سرعت زیاد قادر به کنترل وسیله نقلیه خود نبوده و با یک دستگاه وانت نیسان برخورد کرده و راننده پژو فوت و سرنشین مصدوم می‌گردد که به مراکز درمانی منتقل می‌شود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا