اخبار روز

اعلام اسامی راهیافتگان به مرحله سراسری جشنواره قرآنی وزارت علوم

اعلام اسامی راهیافتگان به مرحله سراسری جشنواره قرآنی وزارت علوم

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

اعلام اسامی راهیافتگان به مرحله سراسری جشنواره قرآنی وزارت علوم

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله سراسری سی و هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم از اواسط اردیبهشت‌ماه به میزبانی دانشگاه لرستان در بخش‌ها و رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

در این دوره ۴۰۰ شرکت‌کننده در دو بخش بانوان و آقایان در مرحله نهایی یا سراسری حضور دارند که از بین آنها تنها شرکت‌کنندگان در بخش‌های آوایی و معارفی طی سه روز به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

بر همین اساس در بخش رقابتی این دوره از جشنواره شاهد رقابت شرکت‌کنندگان در رشته‌هایی همچون قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جز، حفظ ۱۰ جز، حفظ پنج جز، مداحی، دعاخوانی، حفظ فرازهای نهج‌البلاغه، حفظ فرازهای صحیفه سجادیه، اذان (آقایان) و تواشیح در بخش آوایی خواهیم بود.

همچنین در بخش معارفی نیز شاهد برگزاری رقابت در رشته‌های معارف نهج‌البلاغه، معارف صحیفه سجادیه، سبک زندگی اسلامی ایرانی، پرسمان معارفی، احکام، سیره معصومین (ع)، حفظ و مفاهیم احادیث معصومین (ع)، مفاهیم قرآن و تفسیر قرآن کریم خواهیم بود.

در بخش‌های ادبی، پژوهشی، هنری، فناوری، مقاله‌نویسی صحیفه سجادیه، مقاله‌نویسی نهج‌البلاغه و نوآفرینی قرآنی که هر کدام دارای رشته‌های جداگانه هستند، رقابت‌ها به صورت ارسال اثر بوده و تا قبل از برگزاری مرحله سراسری، داوری این آثار در دبیرخانه کشوری انجام و نفرات برتر نیز مشخص شده‌اند. نفرات برتر این بخش‌ها برای تجلیل در مراسم اختتامه دعوت خواهند شد.

سی و هفتمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم طی روزهای ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا