اخبار روز

اعتبارات مشاغل خانگی مازندران ۳۰ درصد افزایش یافت

اعتبارات مشاغل خانگی مازندران ۳۰ درصد افزایش یافت

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

اعتبارات مشاغل خانگی مازندران ۳۰ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار خالق، علی باقری ظهر شنبه در دومین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در سال جاری به میزبانی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران و رئیس شورای هماهنگی و مدیران عضو دستگاه‌ها برگزار شد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در این جلسه اظهار کرد: همه باید کمک کنیم تا جامعه هدف ما از خدمات نظام و دولت بهره‌مند شوند.

وی از ابلاغ اعتبارات مشاغل خانگی مازندران خبر داد و افزود: امسال اعتبارات مشاغل خانگی استان ۳۰ درصد افزایش داشته است و سهم بانک‌های عامل مشخص شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با قدردانی از برگزاری برنامه‌های هفته کار و کارگر در استان تصریح کرد: همه دستگاه‌ها به نوعی با جامعه کارفرمایی استان سروکار دارند و باید حامی این قشر باشیم.

باقری به نقش مهم وزارت تعاون در خدمت به جامعه هدف در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: انتظار دولت تحول از تمام دستگاه‌ها است و باید امسال در اجرایی شدن شعار سال گام‌های اساسی برداریم.

وی تصریح کرد: امیدواریم امسال خدمات دستگاه‌های زیرمجموعه وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی متفاوت‌تر از سال‌های قبل باشد و تمام مدیران جهادی پای کار باشند.

طرح‌های بیمه‌ای دولت برای حمایت از کشاورزان و روستاییان

سرپرست بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران گفت: متقاضیان عضویت نزد صندوق با حداکثر ۴۰ سال سن در سال ۱۴۰۲، مجاز خواهند بود سطح ۹ و ۱۰ درآمدی را انتخاب کنند و پرداخت حق بیمه در این سطح درآمدی باید قبل از پایان ۴۰ سالگی انجام شود.

اسفندیاری تصریح کرد: براساس پیشنهاد ارائه شده به دولت زنان سرپرست خانوار دارای سه فرزند به صورت رایگان عضو بیمه روستایی و عشایری می‌شوند و سهم ۵ درصد و ۱۰ درصد آنها توسط خود دولت پرداخت می‌شود.

در این جلسه به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی و به همت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران از مدیران روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و صندوق بیمه اجتماعی روستاییان استان تجلیل و قدردانی شد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا