ورزش

اظهار امیدواری نایب قهرمان المپیک به رشد کشتی پایتخت

اظهار امیدواری نایب قهرمان المپیک به رشد کشتی پایتخت

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

اظهار امیدواری نایب قهرمان المپیک به رشد کشتی پایتخت

به گزارش خبرنگار مهر، اوایل هفته جاری، قاسم علی عسگری رئیس هیأت کشتی استان تهران طی حکمی علیرضا رضایی دارنده مدال نقره المپیک و برنز جهان و مدیر فنی و مربی اسبق تیم ملی را به عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد بزرگسالان پایتخت منصوب کرد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

در همین راستا علیرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه کشتی پایتخت دارای پتانسیل فراوانی برای تبدیل شدن به قطب کشتی کشور را دارد، اظهار داشت: نباید فراموش کرد که تا همین چند سال پیش، بسیاری از آزادکاران تیم ملی از تهران بودند. به عنوان مثال در ترکیب تیمی که به رقابتهای جهانی ۲۰۰۳ نیویورک اعزام شدیم، اکثر بچه‌ها از تهران بودند،. البته حضور تهرانی در تیم ملی کشتی آزاد چند سالی است که دستخوش فراز و فرودهایی شده که باید دوباره به روزهای اوج خود بازگردد.

وی ادامه داد: با احترام به تمامی استان‌ها و کشتی گیران و مربیان زحمتکش سراسر کشور باید بگویم که کشتی تهران با توجه به جمعیتش این پتانسیل را دارد که دوباره حرف اول را در کشتی ایران بزند. البته بهتر می‌شود که این رقابت بین تمامی استان‌ها ایجاد شود تا در نهایت کشتی کشورمان رشد کند. برای رسیدن به این هدف مهم نیز باید تمامی نیروها و داشته‌های موجود در کنار هم قرار گیرند و برنامه‌های مدون را با کمک و حمایت همدیگر پیش ببرند.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد امید در خصوص مسئولیت جدید در کشتی پایتخت افزود: سالهاست با رئیس جدید هیأت کشتی استان تهران دوست هستم و دورانی هم با در کنار هم در یکی از باشگاه‌های قدیمی تمرین می‌کردیم. البته او بزرگ‌تر از من است و با توجه به شناختی که از او دارم دعوتش برای همکاری در کشتی تهران قبول کردم.

رضایی به حضور برخی بزرگان در عرصه کشتی تهران اشاره کرد و گفت: همین که قاسم علی‌عسگری به عنوان سکاندار جدید هیأت تهران توانست مربیان نامدار و بزرگی همچون اکبر فلاح و محمد بنا را به میدان دعوت کند، کار بسیاری ارزشمند و بزرگی انجام داده است. ضمن اینکه من هم به عنوان یکی از کشتی گیران تهرانی احساس می‌کنم باید به کشتی زادگاهم ادای دین کنم و هر کمکی از دستم بر می‌آید انجام دهم.

رضایی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا مسئولیت جدید در تهران باعث تداخل فعالیتش در کشتی استان البرز نمی‌شود، افزود: به هیچ عنوان این‌طور نیست. من در البز هم مثل گذشته در کنار آزادکاران جوان و هیأت این استان خواهم بود. به هر حال تا زمانی که بدانم در جایی مفید هستم به فعالیت و تلاشم ادامه می‌دهم که فکر می‌کنم فعلاً می‌توانم همچنان به کشتی گیران جوان و آینده دار کمک کنم.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا