اخبار روز

اصناف به وظایف خود در حوزه عفاف و حجاب عمل کنند

اصناف به وظایف خود در حوزه عفاف و حجاب عمل کنند

اصناف به وظایف خود در حوزه عفاف و حجاب عمل کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد موسویان در نشست مشترک دادستان مرکز استان، رئیس ستاد احیای امر به معروف، فرماندهی انتظامی شهرستان و رئیس اتاق اصناف استان با محوریت عفاف و حجاب، هدف از برگزاری این نشست را ایجاد هماهنگی و همگرایی لازم میان دستگاه‌های مرتبط با اصناف استان در اجرای دستورالعمل‌های حوزه عفاف و حجاب اعلام کرد.

وی ضمن تقدیر از همراهی عموم اصناف در اجرای دستورالعمل‌های حوزه عفاف و حجاب افزود: به موجب ماده ۲۸ قانون نظام صنفی کشور واحدهای صنفی که به وظایف صنفی خود مطابق قانون عمل نکنند، منجر به پلمپ واحد صنفی خواهد شد.

دادستان اصفهان ادامه داد: دادستانی مرکز استان ضمن پیگیری و نظارت لازم در خصوص اجرای دستورالعمل‌های حوزه عفاف و حجاب اصناف، ترک فعل مدیرانی که به وظیفه خود در این حوزه عمل نکنند را مورد پیگرد قضائی قرار خواهد داد.

موسویان توصیه‌ای نیز به فعالان عرصه تولید و عرضه پوشاک در شهرستان داشت و گفت: چنانچه این اصناف نسبت به تولید و عرضه البسه نامتعارف و هنجارشکنانه اقدام نمایند، مراتب از سوی اتاق اصناف استان پیگیری و دستور قضائی به جهت تعطیلی آن واحد صنفی صادر خواهد شد.

این مقام قضائی خاطرنشان ساخت: در عین حال آماده هستیم مشکلات واحدهای تولیدی فعال در حوزه تولید و عرضه پوشاک و البسه ایرانی اسلامی را بررسی و پیگیری‌های لازم را در جهت رفع مشکلات این واحدها انجام دهیم.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا