اخبار روز

اشراف اطلاعاتی نیروهای مسلح در خراسان جنوبی/فتنه ها خنثی شد

اشراف اطلاعاتی نیروهای مسلح در خراسان جنوبی/فتنه ها خنثی شد

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

اشراف اطلاعاتی نیروهای مسلح در خراسان جنوبی/فتنه ها خنثی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا مهدوی صبح چهارشنبه در دیدار فرمانده و جمعی از فرماندهان و مدیران ستادی سپاه انصارالرضا (ع) با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: کشور ما سال پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: دشمن در سال ۱۴۰۱ همه تلاش و برنامه ریزی و فتنه انگیزی خود را کرد که سال جدید خبری از نظام جمهوری اسلامی ایران نباشد که خداوند مکر آنان را به خودشان برگرداند.

چالش‌های امنیتی دشمن خنثی شد

مهدوی با اشاره به چالش‌های امنیتی در سال گذشته که توسط دشمنان ایجاد شده بود، بیان کرد: از نظر فرهنگی نیز معاندان و استکبار چالش‌هایی را ایجاد کردند که البته لطف خداوند چون همیشه شامل حال ملت ایران خواهد شد.

وی گفت: با توجه به هم مرز بودن با کشور افغانستان و مسائل امنیتی در آن منطقه، سپاه در کنار سایر نیروها چون ارتش و مرزبانی در دفاع از مرزهای ایران اسلامی در خراسان جنوبی به نحو احسنت انجام وظیفه می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه تحرکات در کشور همسایه نیز اشراف داریم، افزود: البته خوشبختانه مسئله امنیتی خاصی در مرزهای استان وجود ندارد.

خراسان جنوبی در ایام جنگ ترکیبی

مهدوی اظهار کرد: اگر در ایام جنگ ترکیبی دشمن اتفاق خاصی در خراسان جنوبی نیفتاد به واسطه نبود برنامه ریزی دشمن برای این منطقه نبود بلکه اسناد و اعترافات در زمینه طراحی اقدامات ضد امنیتی برای استان موجود است که خنثی شد.

وی بیان کرد: دشمن برای برهم زدن امنیت خراسان جنوبی و نفوذ از طریق مرز و تبادل امکانات از این طریق برنامه ریزی کرده بود که با همت دوستان در این زمینه پیشگیری‌های بسیار خوبی با همکاری همه نیروهای امنیتی صورت گرفت.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های امنیتی خراسان جنوبی تقویت شده است، گفت: دشمن به دنبال ایجاد چالش‌های اقتصادی و صنعتی در کشور نیز است و می‌خواهد با اعتصاب و… واحدهای تولیدی را به تعطیلی بکشاند که تاکنون موفق نشد.

مهدوی اظهار کرد: در سال گذشته سپاه بنا به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تحقق اهداف نظام اسلامی در کنار دولت در حوزه‌هایی چون آبرسانی، محرومیت زدایی و دامپروری بود.

پیگیری ۴۵۰ پروژه طی سال گذشته

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته در خراسان جنوبی حدود ۴۵۰ پروژه را آغاز و به اتمام رسانیدیم، بیان کرد: ۷۵۰ پروژه را در سال گذشته شناسایی کردیم که کار ۴۵۰ پروژه انجام و مابقی پروژه‌ها نیز حدود ۶۰ درصد پیشرفت داشته است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) گفت: امروزه به غلط تبلیغ می‌شود که کسی از عضویت در بسیج استقبال نمی‌کند ولی در سال گذشته به اندازه سهمیه سالانه در نظر گرفته شده برای خراسان جنوبی افراد جذب بسیج شدند.

مهدوی با بیان اینکه اردوهای راهیان پیشرفت را از دانش آموزان آغاز کردیم، یادآور شد: در زمینه جهاد تبیین نیز اقدامات ارزشمندی انجام شد.

وی اظهار کرد: اردوهای راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی نیز بعد از سه سال کرونا برگزار و تأثیرات معنوی بسیار خوبی بر جوانان گذاشته است.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا