ورزش

استقلال نباید اشتباهی فکر کند/ «ساپینتو» در مسیر «استراماچونی»!

استقلال نباید اشتباهی فکر کند/ «ساپینتو» در مسیر «استراماچونی»!

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

استقلال نباید اشتباهی فکر کند/ «ساپینتو» در مسیر «استراماچونی»!

منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص دیدار روز دوشنبه استقلال برابر ملوان بندر انزلی گفت: آبی ها در لیگ و در دو بازی رفت و برگشت توانستند ملوان را شکست داده و 6 امتیاز از این تیم بگیرند و حالا باید در جام حذفی به مصاف این تیم قدیمی و پرطرفدار بروند.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی ادامه داد: بازی های حذفی تفاوت های زیادی با لیگ دارد. یک تیم می تواند با زدن یک گل در لاک دفاعی فرو رفته و با همان تک گل به مرحله بعد صعود کند. بنابراین استقلال نباید فکر کند همان طور که در لیگ این تیم را شکست داده می تواند در جام حذفی هم به راحتی از سد این تیم بگذرد.

کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: استقلال در هفته های گذشته روند رو به رشدی را طی کرده، تیم به هماهنگی کامل رسیده، بازیکنان درک متقابلی از یکدیگر دارند و کادر فنی هم به یک ترکیب ثابت دست پیدا کرده که همه این عوامل به علاوه وحدت و یکدلی که در تیم به وجود آمده باعث شده تا آبی پوشان در این هفته ها تمامی حریفان را شکست داده و حالا دوباره یکی از مدعیان اصلی برای رسیدن به قهرمانی باشند.

رشیدی گفت: کادر فنی استقلال می داند که دیدار سختی برابر ملوان خواهد داشت. نباید اجازه دهد دروازه اش باز شود، اگر چه ملوان تیم تدافعی نیست اما جام حذفی باعث خواهد شد که اگر گل زد در لاک دفاعی فرو رفته تا بتواند حریفش را شکست دهد. آبی ها حالا به یک ترکیب خود دست پیدا کرده اند و همین مسئله می تواند برای ملوان دردسرساز شود. ساپینتو هم که تحت فشار شدیدی است و هر روز یک اتفاق جدید برای او می افتد، کاملا می داند که باید برای گذر از این اتفاقات و حواشی، حریفان خود را چه در لیگ و چه جام حذفی شکست دهد.

وی در مورد اجرای حکمی که برای ساپینتو در نظر گرفته شده است، گفت: عدالت باید برای همه اجرا شود و همه از دید مسئولان انضباطی فدراسیون یکسان باشند، در حالی که برخی مربیان بارها با جار و جنجال، دعوا و حتی توهین به داور، هیچ اتفاقی برایشان نیفتاده اما ساپینتو مربیان حتی با کوچکترین اعتراضی محروم می شود. البته ساپینتو هم باید آرامش خود را حفظ کند، زیرا رفتارهای او کاملا زیر ذره بین است و همه منتظر هستند ببینند در هر بازی او چه واکنشی از خود نشان می دهد.

کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: مدیریت باشگاه باید به شدت پیگیر وضعیت سرمربی باشد. او در ابتدای فصل عملکرد خوبی نداشت ولی حالا هر هفته که می گذرد هواداران استقلال به او علاقه بیشتری پیدا می کنند و دقیقا همان طور که استراماچونی حرکت کرد، ساپینتو هم همین کار را کرده است، بنابراین باید مسئولان استقلال مراقب باشند تا بلایی که بر سر استرا آمد گریبان ساپینتو را نگیرد.

رشیدی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال هفته های خوبی را سپری کرده، با توجه به نتایجی که در لیگ به دست آمده حالا با حریف قدیمی هم امتیاز شده و تنها سه امتیاز با سپاهان فاصله دارد. هواداران باید در این شرایط تیمشان را حمایت کنند و اجازه ندهند حواشی به تیمشان ضربه بزند، ضمن اینکه ساپینتو هم باید از این محرومیت ها درس بگیرد و اگر می خواهد همانند قولی که در ابتدای فصل داد که چهار جام را می آورد باید آرامش خود را حفظ کند، تمرکزش بر روی موفقیت تیمش باشد تا بتواند به وعده ای که داده عمل کند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا