ورزش

استقلال راه بردن را بلد شده است/ ساپینتو آرام و قرار ندارد!

استقلال راه بردن را بلد شده است/ ساپینتو آرام و قرار ندارد!

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

استقلال راه بردن را بلد شده است/ ساپینتو آرام و قرار ندارد!

عبدالعلی چنگیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین پیروزی استقلال برابر ملوان بندرانزلی گفت: آبی‌ها چند هفته‌ای هست که بازی‌های خوبی ارائه می‌کنند و توانسته‌اند به ۵ برد پیاپی دست یابند. با شرایطی که به وجود آمده استقلال راه بردن را به خوبی یاد گرفته و می‌داند چگونه از نقاط ضعف حریف استفاده کند. استقلال مقابل حریفانی که چه بسته و چه هجومی بازی می‌کنند راه برد را یاد گرفته و می‌داند چگونه از ضعف حریف خود در طول ۹۰ دقیقه استفاده کرده و به یک برد دیگر دست یابد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: مطمئناً ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال با حضور در تمرینات و شناختی که از بازیکنان خود دارد و بر اساس آنالیز حریف، دست به چنین تغییراتی زد که مثبت هم بود و جواب لازم را داد. با توجه به اینکه ما از تمرینات تیم دور هستیم و نمی‌دانیم شرایط آمادگی بازیکنان چگونه است و چه تاکتیکی را برای مقابله با حریف ارائه می‌کنند، نمی‌توانیم از تغییرات سرمربی تیم در ترکیب اصلی انتقاد کنیم اما استقلال نسبت به گذشته تغییرات کمی داشت که این یکی از عوامل موفقیت آبی پوشان در هفته‌های اخیر بوده است.

پیشکسوت فوتبال در مورد دیدار سه شنبه استقلال برابر نساجی تصریح کرد: نساجی با پیروزی برابر آلومینیوم در مرحله یک هشتم جام حذفی حالا حریف خطرناکی برای استقلال شده است. تیمی که در لیگ برد زیادی کسب نکرده حالا توانسته در حذفی به یک مرحله بالاتر صعود کند. شرایط روحی خوبی پیدا کرده و می‌خواهد در مازندران استقلال را شکست دهد.

چنگیز در مورد هجمه‌هایی که علیه ساپینتو در هفته‌های اخیر صورت گرفته و حمایتی که هواداران و پیشکسوتان از این مربی کردند، گفت: ساپینتو مرد متعصب، پرهیجان و تاحدودی تندخو است. او در کنار زمین آرام و قرار ندارد و این مسئله باعث شد تا زیر ذره بین مسئولان فوتبال قرار بگیرد. متأسفانه اگر مربیان دیگر هم اعتراض می‌کردند و مسبب اصلی شروع جنجال‌ها بودند، ساپینتو بود که محروم می‌شد. هواداران و پیشکسوتان حمایت همه جانبه ای از او انجام دادند و این در روحیه سرمربی آبی پوشان تأثیرگذار بود ضمن اینکه ساپینتو هم باید آرامش خود را حفظ کند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا