اخبار روز

استقلال درخطر خداحافظی با قهرمانی/ تاثیر غیبت یک بازیکن تاثیرگذار

استقلال درخطر خداحافظی با قهرمانی/ تاثیر غیبت یک بازیکن تاثیرگذار

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

استقلال درخطر خداحافظی با قهرمانی/ تاثیر غیبت یک بازیکن تاثیرگذار

منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص پیروزی یک بر صفر استقلال برابر پارس جنوبی جم از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: استقلال بعد از شکست در دربی شرایط روحی خوبی نداشت و در اوایل بازی هم دیدیم که بازیکنان وضعیت روحی خوبی نداشتند اما هر چه از زمان بازی گذشت آبی‌ها بر بازی مسلط شدند و توانستند موقعیت‌های زیادی را خلق کنند اما ضربات بازیکنان با بدشانسی وارد دروازه حریف نمی‌شد و کار به وقت اضافه کشیده شد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

رشیدی در خصوص ضربه پنالتی که توسط محبی به گل تبدیل نشد گفت: نبود یامگا کاملاً در این دیدار حس شد. به جرأت می‌توان گفت او در حال حاضر بهترین پنالتی زن استقلال و فوتبال ایران است. به طور حتم اگر او در این دیدار حضور داشت پنالتی را به گل تبدیل می‌کرد و شرایط روحی استقلال بهتر هم می‌شد اما در مجموع آبی‌ها که رکوردار قهرمانی در جام حذفی هستند حالا به نیمه نهایی رسیده و باید منتظر حریف بعدی خود باشند.

کارشناس فوتبال در مورد دیدار روز جمعه آبی پوشان برابر نفت آبادان گفت: نفت با تغییراتی که در کادر فنی اش بوجود آورده شرایط بهتری پیدا کرده و نمی‌خواهد بدون امتیاز تهران را ترک کند. استقلال هم می‌داند که از دست دادن امتیاز در این دیدار باعث خواهد شد تا با قهرمانی خداحافظی کند. بنابراین ساپینتو باید تیمش را آماده این دیدار کرده و با ارائه یک بازی منطقی به دور از استرس و با آرامش کامل بازی کند تا بتواند با پیروزی در این دیدار موقعیت خود را بهتر کرده و همچنان به قهرمانی امیدوار باشد.

وی در خصوص عملکرد حسین حسینی برابر پارس جنوبی جم هم افزود: حسینی در این دیدار فوق العاده بود. چندین سیو خوب داشت و توانست با عملکردش ناجی استقلال شود. باید بگویم یکی از علت‌های اصلی صعود استقلال به مرحله نیمه نهایی، حسینی بوده و امیدوارم او بتواند در دیدارهای باقی مانده لیگ برتر و جام حذفی این آمادگی خود را حفظ کند.

رشیدی در پایان خاطرنشان کرد: روزهای حساسی برای استقلال در لیگ برتر و جام حذفی وجود دارد. از تماشاگران استقلال می‌خواهم که در این دیدارهای باقیمانده استقلال را تنها نگذارند. آبی‌ها در این شرایط به حمایت آنها نیاز دارند و از هواداران استقلال می‌خواهم که همگی روز جمعه به ورزشگاه آمده تا از تیم محبوبشان حمایت کنند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا