ورزش

استقلال به هماهنگی کامل رسیده/ ساپینتو رکورددار لیگ ایران شد

استقلال به هماهنگی کامل رسیده/ ساپینتو رکورددار لیگ ایران شد

استقلال به هماهنگی کامل رسیده/ ساپینتو رکورددار لیگ ایران شد

مهدی فنونی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص پیروزی دو بر صفر آبی پوشان برابر پیکان تهران گفت: استقلال در یک روز خوب توانست با دو گل مقابل پیکان به برتری برسد و حالا با شکست پرسپولیس برابر هوادار، دو تیم هم امتیاز شده و رقابت سرخابی‌ها با حریفانشان در هفته‌های آینده جذاب‌تر خواهد شد.

وی افزود: استقلال با چهار پیروزی متوالی که به دست آورده نشان داد به هماهنگی کامل دست پیدا کرده است البته هنوز هم خرید یک هافبک بازی ساز جز نیازهای اصلی آبی پوشان است اما در حال حاضر و با توجه به اینکه در هفته‌های اخیر تغییری در ترکیب استقلال صورت نگرفته این تیم توانسته در تمام خطوط به یک هماهنگی خوب دست پیدا کند. ضمن اینکه سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قائدی و روزبه چشمی در هفته‌های اخیر از بهترین‌های استقلال بودند و دیروز هم دیدیم که سرمربی حریف اذعان داشت ما به آمادگی قائدی باختیم.

فنونی زاده ادامه داد: آبی‌ها در تمام خطوط خوب بودند. حسینی بازگشت پرفروغی داشت. در خط دفاع هم اگر چه سیلوا یکی دو بار دچار اشتباه شد اما در مجموع عملکرد دفاع رضایت بخش بود و توانست به یک برد حساس دست پیدا کند.

وی در مورد درگیری‌های پایان بازی و الفاظ نامناسبی که به کار برده شده گفت: متأسفانه تیمی که نتیجه را واگذار می‌کند تحت فشار قرار گیرد. هم بازیکنان و هم کادر فنی تمرکزشان را از دست می‌دهند و همین مسئله باعث رفتارهای نامناسب می‌شود. اتفاقی که بیشتر در فوتبال ما رخ می‌دهد. مربیان تیم‌ها باید نسبت به این جور مسائل صبور باشند و آرامش خود را حفظ کرده و اجازه ندهند تمرکزشان از بین برود.

فنونی زاده گفت: استقلال و پیکان، بازی زیبایی انجام دادند. اما اتفاقات پایان بازی، زیبایی‌های بازی را زیر سوال برد. بنابراین باید امیدوار باشیم که این اتفاقات دیگر رخ ندهد هر چند که هر چقدر به پایان لیگ نزدیک می‌شویم شاهد چنین درگیری‌هایی خواهیم بود.

کارشناس فوتبال در مورد محرومیت ساپینتو گفت: او در لیگ ایران رکورددار شده است. مربی ای که تا به حال شش بار محروم شده و این می‌تواند به مجموعه استقلال ضربه بزند. سرمربی باید آرامش خود را حفظ کند. تمرکزش بر روی بازی باشد تا بتواند دیدارهای آتی را با موفقیت پشت سر بگذارد. ضمن اینکه باشگاه هم باید با ساپینتو اتمام حجت کند که دیگر شاهد چنین رفتارهایی از او نباشیم.

فنونی زاده در پایان و در خصوص دیدار دوشنبه آینده استقلال برابر ملوان بندرانزلی از مرحله یک هشتم جام حذفی گفت: استقلال در لیگ، ملوان را ۴ بر صفر شکست داد اما این دیدار با آن بازی کاملاً تفاوت دارد. ملوان می‌خواهد شگفتی بسازد و به مرحله بعد صعود کند. استقلال هم می‌داند با دو پیروزی دیگر می‌تواند به فینال جام حذفی برسد. بنابراین باید آنالیز قوی از حریف داشته باشد تمرینات بر اساس این دیدار صورت بگیرد و تمام تمرکز کادر فنی و بازیکنان بر روی این بازی باشد. ضمن اینکه نباید فکر کنند چون در لیگ دو بار ملوان را شکست داده اند این بار هم به راحتی می‌توانند این کار را انجام دهند. جام حذفی بازی لحظه‌ها است و هر تیمی که از این لحظه‌ها استفاده کند می‌تواند برنده بازی شده و به مرحله بعد صعود کند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا