ورزش

استقلال از باخت پرسپولیس رها شد/ قهرمان لیگ تیمی است که صبور باشد

استقلال از باخت پرسپولیس رها شد/ قهرمان لیگ تیمی است که صبور باشد

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

استقلال از باخت پرسپولیس رها شد/ قهرمان لیگ تیمی است که صبور باشد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال روز گذشته در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در شهر جم به مصاف پارس جنوبی رفت و با یک گل به پیروزی رسید. این برد در شرایطی به دست آمد که استقلال موقعیت‌های زیادی از جمله یک ضربه پنالتی برای باز کردن دروازه حریف داشت اما کار به وقت‌های اضافه کشید و در نهایت سعید مهری توانست تک گل آبی‌ها را وارد دروازه میزبان کند.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

محسن بیاتی نیا مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره دلیل سخت شدن کار استقلال مقابل تیم لیگ دسته اولی گفت: این موضوع به بازی قبل استقلال و باخت به پرسپولیس بر می‌گردد. وقتی یک تیم در شرایط آرمانی در مسابقه‌ای حساس شکست می‌خورد، باید به سرعت ریکاوری کند.

وی افزود: اگر استقلال بعد از دربی در لیگ بازی می‌کرد و این بازی جام حذفی را نداشت، قطعاً ممکن بود اتفاقات بدتری برایش رخ بدهد. البته پارس هم تیم دست و پا بسته‌ای نبود ولی استقلال به این برد نیاز داشت تا از نظر روحی به شرایط مناسب بازگردد. این بازی با پیروزی برای استقلال تمام شده است و دیگر مهم نیست ۱ بر صفر شده است یا ۶ بر صفر. استقلال حداقل از باخت مقابل پرسپولیس رها شده است.

استقلال از باخت پرسپولیس رها شد/ قهرمان لیگ تیمی است که صبور باشد
روزبه چشمی بازیکن استقلال در حال تکل زدن در محوطه جریمه تیم پارس جنوبی

استقلال در حالی در شهر جم به میدان رفت که عارف غلامی مدافع این تیم آبی پوشان را همراهی نمی‌کرد و به جای او محمدحسین مرادمند در ترکیب قرار گرفت. همچنین «سیلوا» مدافع برزیلی در نیمه دوم تعویض شد تا آبی‌ها تغییرات زیادی را نسبت به هفته‌های گذشته در این خط تجربه کنند.

مهاجم پیشین استقلال در این خصوص خاطرنشان کرد: باید در کنار تیم بود تا بتوان در این مورد اظهارنظر کرد. ما نمی‌دانیم شرایط بازیکنان چگونه بوده و «ساپینتو» چه برنامه‌هایی داشته است. شاید اشتباهات فردی دلیل تغییرات خط دفاعی بوده و شاید هم مصدومیت.

استقلال حالا با این برد آماده سه هفته پایانی لیگ برتر می‌شود؛ آن‌هم در شرایطی که بعد از باخت به پرسپولیس به رده سوم جدول سقوط کرد. رقابت پرسپولیس، سپاهان و استقلال به حساس‌ترین رقابت چند سال اخیر در فوتبال ایران در هفته‌های پایانی تبدیل شده است و هر هفته ممکن است جام دست یکی از این سه تیم باشد.

بیاتی نیا در این خصوص هم گفت: به نظرم هر تیمی صبورتر و از نظر روانی قوی‌تر باشد قهرمان لیگ می‌شود. تیمی با این مشخصات حتی اگر در جریان مسابقه از حریفش عقب بیافتد، قادر به جبران نتیجه است. در سه هفته نه می‌توان از نظر بدنی کار خاصی روی بازیکن کرد و نه می‌تواند تاکتیک جدیدی ارائه داد. تیمی قهرمان می‌شود که بازیکنانش از نظر روحی در شرایط بالایی باشند و همچنین مصدومان کمتری بدهد.

استقلال از باخت پرسپولیس رها شد/ قهرمان لیگ تیمی است که صبور باشد
شادی استقلالی‌ها بعد از گل سعید مهری به پارس جنوبی

لغزش پرسپولیس در صدر جدول لیگ برتر چیزی است که استقلال و سپاهان انتظار آن را می کشند. پرسپولیس با از دست دادن امتیاز بازهم می‌تواند صدر جدول را به سپاهان یا استقلال تقدیم کند اما در صورت پیروزی در هر سه دیدار باقیمانده، صرفنظر از نتایج دو مدعی دیگر قهرمان می‌شود.

مهاجم پیشین استقلال در پاسخ به این سئوال که «آیا فکر می‌کنید صدر جدول بازهم تغییر می‌کند؟» اظهار کرد: هر سه تیم برای قهرمانی شانس دارند. زیبایی لیگ امسال نسبت به فصل‌های قبل در این است که سه تیم تا هفته پایانی رقابت نزدیکی برای قهرمانی دارند. قرعه و شانس هم مهم است. شخصاً نمی‌توانم چیزی را پیش بینی کنم و بگویم کدام تیم قهرمان می‌شود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا