اخبار روز

استفاده از پنل پیامکی مخابرات برای ارسال پیامک تبلیغاتی

استفاده از پنل پیامکی مخابرات برای ارسال پیامک تبلیغاتی

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

استفاده از پنل پیامکی مخابرات برای ارسال پیامک تبلیغاتی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، هیچ چیزی مثل یک تبلیغات قوی بر ذهن مخاطبان اثر نمی‌گذارد. گاهی دامنه این تأثیر تا آنجاست که به محض به یاد آوردن یک محصول خاص، ناخودآگاه به یاد یک جمله یا یک تصویر تبلیغاتی معروف می‌افتیم. حالا تصور کنید که اعتبار تبلیغات شما با عنوان نافذی مانند شرکت مخابرات یا پنل پیامکی مخابرات همراه باشد! متأسفانه باید بگوییم که اینجا، یکی از همان تله‌های تبلیغاتی است که بسیاری از افراد را به دام می‌اندازد! پس بهتر است در تصمیم‌گیری عجله نکنید و مراقب افراد سودجو باشید. خواندن این مطلب به شما کمک می‌کند تا بدانید که مطمئن‌ترین راه ارسال پیامک تبلیغاتی چیست و جایگاه شرکت مخابرات در این بین، کجاست.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

پنل پیامک مخابرات چه تأثیری بر کسب و کار ما دارد؟

اگر قصد ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی را دارید، باید بدانید که شرکت مخابرات، عملاً هیچگونه فعالیت مستقیمی در این زمینه ندارد. به عبارت دیگر، برای ارسال پیامک‌های انبوه تبلیغاتی، مخابرات، کار را به اپراتورهای ایرانسل و همراه اول واگذار کرده است و این دو اپراتور هم مسئولیت این کار را به شرکت‌های دولتی و نیمه دولتی مانند مگفا، آتیه، رهیاب و … سپرده‌اند.

اما خرید پنل پیامکی مخابرات از شرکت‌های مذکور هم ممکن نیست، زیرا این شرکت‌ها، فقط با اشخاص حقوقی قرارداد می‌بندند. این قراردادها که به منظور ایجاد بستری برای ارسال پیامک منعقد می‌شود، همراه با خرید شارژ به مبالغ کلان است. بنابراین، اگر به دنبال کانالی معتبر برای تبلیغ کسب و کار خود و ارسال پیامک به شکل انبوه هستید، باید به سراغ آخرین حلقه این زنجیره؛ یعنی یک شرکت معتبر پنل پیامکی بروید.

این شرکت‌ها، واسطه‌های مطمئنی هستند که می‌توانند طرف قرارداد تمام اپراتورهای پیامکی کشور قرار بگیرند و به کاربران اجازه دهند که به طرق مختلف، از بازاریابی پیامکی برای رونق کسب و کار خود اقدام کنند.

به این ترتیب، شما به یک نرم‌افزار قدرتمند تحت وب دسترسی پیدا می‌کنید که به شما امکان می‌دهد با ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه، به قلب هدف بزنید و مخاطبان خاص کسب و کار خود را به راحتی، شناسایی کنید.

چطور یک پنل پیامکی خوب را انتخاب کنیم؟

تا اینجای کار مشخص شد که خرید یک پنل ارسال پیامک خوب و قوی، کاملاً ضروری است. اما چه مواردی را باید در این انتخاب، لحاظ کنیم؟

استفاده از پنل پیامکی مخابرات برای ارسال پیامک تبلیغاتی

گستردگی قراردادهای شرکت پنل پیامکی

فرض کنید پنل پیامکی انتخابی شما با اپراتور ایرانسل، قراردادی نداشته باشد. به این ترتیب، موقع ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به مخاطبان هدف، بخش وسیعی از مخاطبان شما نادیده گرفته می‌شوند. بنابراین، قدم اول این است که پنل پیامکی‌ای را انتخاب کنید که با همه اپراتورهای تلفن همراه کشور، در ارتباط و طرف قرارداد باشد.

در نظر داشتن مزایای اقتصادی

همکاری مستقیم با ایرانسل و همراه اول، بسیار هزینه‌بر است، زیرا این اپراتورها، قیمت پیامک را با توجه به میزان خرید شارژ محاسبه می‌کنند و از آنجا که به احتمال زیاد، میزان حداکثر خرید پیامک توسط یک شرکت جز؛ انند شما، از ۱۰۰ میلیون پیامک سالانه تجاوز نمی‌کند، هزینه خرید پیامک برای شما به صرفه نیست.

بنابراین، هوشمندانه‌تر آن است که با صرف هزینه‌های کمتر، خدمات و امکانات بیشتری را در اختیار بگیریم که خرید یک سرویس پیامکی خوب و به‌صرفه، این نیاز را هم تأمین می‌کند. این سامانه‌های پیامکی در حد کلان با اپراتور پیامکی مخابرات همکاری می‌کنند و پیامک‌ها را با تعرفه‌ای مناسب در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

در نظر گرفتن بلک لیست‌ها

همان‌طور که می‌دانید افراد می‌توانند سرویس پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کنند و اصطلاحاً در لیست بلک لیست‌ها قرار گیرند. در این صورت، هیچ پیامک تبلیغاتی به گوشی آن‌ها نمی‌رسد و این در شرایطی است که احتمالاً شما، هزینه این پیامک‌های تبلیغاتی را پرداخت کرده‌اید! پس چه باید کرد؟!

اینجاست که باز هم ضرورت استفاده از یک سرویس پیامکی قوی احساس می‌شود. سرویسی که بتواند با وجود مسدود کردن پنل پیامکی مخابرات توسط مشترکین، از روش‌های مختلف، با ارسال پیامک به بلک لیست بتواند پیامک‌های تبلیغاتی خود را به بلک لیست‌ها برساند.

وجود خطوط اختصاصی برای ارسال پیامک‌ها

خرید یک سامانه پیامکی مناسب به شما امکان می‌دهد که برای ارسال پیامک به مشترکین، خطوط تلفن همراه اختصاصی خریداری کنید. خرید این خطوط اختصاصی می‌تواند با توجه به پیش شماره‌های ایرانسل یا همراه اول باشد و یک اینکه برای همه شماره‌ها، یک خط اختصاصی مشخص دریافت کنید که این انتخاب هم بستگی به نیاز شما دارد.

موارد بالا نشان می‌دهد که خرید یک سرویس پیامکی مناسب و کارآمد تا چه حد ضروریست. پیشنهاد ما این است که در این مورد، از راهنمایی‌های تخصصی‌تری استفاده کنید. برای مثال، می‌توانید روی کمک مشاورین تابان اس ام اس حساب کنید. آن‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۷ عصر، آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند و شما می‌توانید برای این منظور، با شماره ۰۲۱۹۱۰۹۹۹۹۱ تماس بگیرید. این مشاوره تخصصی به شما کمک می‌کند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بهترین و حرفه‌ای ترین تصمیمات کاری خود را برای یک تبلیغات بهتر و مؤثرتر، اتخاذ کنید. شاد و پیروز باشید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا