اخبار روز

از پنچری تا دیر رسیدن به خط شروع/ جریمه، شاهکار ناکامی‌ها!

از پنچری تا دیر رسیدن به خط شروع/ جریمه، شاهکار ناکامی‌ها!

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

از پنچری تا دیر رسیدن به خط شروع/ جریمه، شاهکار ناکامی‌ها!

به گزارش خبرنگار خالق، در ادامه رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا در بانکوک تایلند، رکابزنان کشورمان امروز در بخش تایم تریل انفرادی رده سنی بزرگسال به مصاف رقبای خود رفتند اما ناکامی ورزشکاران ایران در کسب مدال یا حتی عنوان مناسب در این بخش تکرار شد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

در مسابقه امروز، سمیه یزدانی لژیونر دوچرخه سواری کشورمان در ماده تایم تریل انفرادی به دلیل پنچری از ادامه رقابت بازماند.

اما در بخش مردان، حسین عسگری در ماده تایم تریل به دلیل دیر رسیدن به خط شروع زمان از دست داد و در نهایت با ثبت زمان یک ساعت و ۴ دقیقه و ۱۱ ثانیه و ۷۷ صدم ثانیه به عنوان شانزدهمی بسنده کرد. در این ماده ورزشکاران کشورهای قزاقستان، تایوان و مغولستان اول تا سوم شدند.

ناکامی ورزشکاران ما به این مسئله نیز ختم نشده و جریمه پرداختی به مبلغ ۲۵۰ فرانک سوئیس به دلیل عدم تطابق لباس آیدین علیاری نیز به بخش مدیریتی تیم رسیده است.

در ادامه این رقابت‌ها ورزشکاران در بخش استقامت جاده مسابقه خواهند داد.

دوچرخه سواری کشورمان در این رقابت‌ها هیچ مدالی کسب نکرده و تک مدال برنز این رویداد توسط مهدی محمدی در بخش پاراسایکلینگ و در بخش تایم تریل بدست آمده است.

چهل و دومین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی جاده بزرگسالان آسیا، بیست و نهمین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی جوانان آسیا و یازدهمین دوره مسابقات پا را دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا از ۱۷ تا ۲۳ خرداد در تایلند برگزار می‌شود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا