اخبار روز

از همراهی با «صبح عید» تا شنیدن «صباهنگ» در عید فطر

از همراهی با «صبح عید» تا شنیدن «صباهنگ» در عید فطر

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

از همراهی با «صبح عید» تا شنیدن «صباهنگ» در عید فطر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر دو ویژه برنامه «صبح عید» و «صباهنگ» آیتم‌های متنوعی را برای شنوندگان رادیو صبا تدارک دیده‌اند.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

ویژه برنامه «صبح عید» به مناسبت این روز شنبه و یکشنبه دوم و سوم اردیبهشت با اجرای مهبد قناعت پیشه و مریم خادم پور تقدیم شنوندگان می‌شود.

این ویژه برنامه با موضوع «عیدی گرفتن، عیدی دادن» با پخش آیتم‌های متنوع اجرای نمایش زنده، بخش خبری، گزارش مردمی، آیتم پشت صحنه همراه مخاطبان می‌شود. ضمن اینکه پخش گزارش مردمی که در آن خود مردم گزارشگر افتخاری این برنامه می‌شوند از بخش‌های جالب و شنیدنی این برنامه است.

برنامه «صبح عید» روزهای شنبه و یکشنبه از لطفتون ساعت ۱۰ صبح به تهیه‌کنندگی امیر اکبری تقدیم شنوندگان می‌شود.

شنیدن یک «صباهنگ» ویژه عید فطر

رادیو صبا در برنامه موسیقی محور «صباهنگ» با پخش ترانه و تکمیل شعر به گرامیداشت عید سعید فطر می‌پردازد..

این برنامه با پخش ترانه‌ها و موسیقی‌های درخواستی مخاطبان راهی آنتن می‌شود، «صباهنگ» هر روز آخرین اخبار و رویدادهای حوزه موسیقی را از طریق ارتباط با گزاشگران، خبرنگاران و گفتگو با اهالی موسیقی به اطلاع شنوندگان می‌رساند و تکمیل شعر از بخش‌های ویژه این برنامه است که در هر قسمت اشعاری متناسب با موضوعات فرهنگی و اجتماعی جامعه برای مخاطبان مطرح می‌شود.

«صباهنگ» روز شنبه دوم اردیبهشت به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر مصرع «می‌رسد عید عاشقان از راه…..» را به شنوندگان پیشنهاد می‌کند و علاقه مندان به این موضوع و کسانی که استعدادی در زمینه شعرو شاعری دارند می‌توانند از طریق تماس با شماره ۲۲۶۵۳۰۴۳ و یا ارسال پیامک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ با این برنامه در تعامل باشند.

«صباهنگ» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷ به تهیه کنندگی رضا عزتی و اجرای فریبا باقری همراه شنوندگان می‌شوند.

رادیو صبا را روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز بشنوید.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا