اخبار روز

ازبکستان حریف دیرینه ما است

ازبکستان حریف دیرینه ما است

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

ازبکستان حریف دیرینه ما است

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در آستانه دیدار تدارکاتی با ازبکستان امروز شنبه در نشست خبری حاضر شد. شمسایی ضمن تشریح آخرین شرایط تیمش، به سئوالات خبرنگاران حاضر در کمپ تیم‌های ملی پاسخ داد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

سرمربی تیم ملی فوتسال در ابتدا گفت: ازبکستان حریف دیرینه ما است. همیشه به جز ژاپن، تقریباً یک پای فینال در آسیا بوده است. اگر اشتباه نکنم ازبکستان سه بار با ایران به فینال آسیا رسیده است. در یکی دو سال اخیر ازبکستان با بهترین تیم های جهان بازی کرده است. یک دبیر کل در فدراسیون دارند که خیلی قوی است. مربی ازبکستان همبازی من بوده است. دروازه بانشان هم فکر کنم پرویز دهداری به او گل زده است! از زمان تخت جمشید دارد بازی می کند و این نسل هم او را دیده است.

وی در خصوص انتقاداتش از شرایط تیم ملی گفت: گلایه نکردم. با صراحت حرفم را میزنم. یکی دو حرف نقل قول از من زدند و مجبور شدم در اینستاگرام پیام منتشر کنم. برنامه ام را به فدراسیون داده بودم و گفتم در چه زمانی شهاب سفال منش و لژیونرها بیایند. کریمیان به عنوان سرپرست و مهدی تاج کارش را کرده است. با این حال مشکلات هست. تا الان اردوی ما برقرار است و هیچکدام از اردوها از دست نرفته است. به تایلند رفتیم و برنامه ریزی تایلند هم شده است. معتقدم یک سال مانده به جام جهانی باید با تفکر بیشتری جلو برویم.

وی درباره جوانگرایی در تیم ملی فوتسال و اینکه الان به هدفش رسیده است یا نه، گفت: جابجا کردن بازیکنان بزرگ در آمادگی کار سختی بود. باید این نسل طلایی جابجا می شد. پارسال خیلی از بزرگان رشته های ورزشی به من گفتند کارت اشتباه است ولی امروز خوشحالم که مبلغ قرارداد جوانها تغییر کرد. خیلی از بازیکنان ما را خارج از ایران می خواهند. حسین طیبی هم دارد کمک و بزرگی می کند. این باعث افتخار است که یک لیگ مثل اسپانیا دنبال بازیکنان ما است. دو بازیکن دیگر ما را هم می خواهند که طیبی دارد کارهایش را می کند. از این بابت خوشحالم. من هدف یک سال و نیمه تا جام جهانی داده ام که اگر به آن برسیم خیلی خوب می شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال تاکید کرد: با احترام به ازبکستان برای برد به زمین می رویم.

شمسایی خاطرنشان کرد: حتی قراردادم را یک بار هم نخوانده ام. قراردادم پیچیده بود. زمان عزیزی خادم کارهایش صورت گرفت که ایشان رفت. در زمان ماجدی امضا شد و زمان تاج ادامه یافت. روی کاغذ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ بود ولی یک تبصره تا جام جهانی دارد. اگر بزرگترین مربی دنیا هم باشید و ۱۰۰ سال هم قرارداد داشته باشید ولی فدراسیون شما را نخواهد باید جابجا بشوید. برنامه ازبکستان هم از قبل بود و باید کارمان را ادامه می دادیم. تا الان قراردادم را نخوانده ام. یک روز شهاب سفال منش گفت اگر بروی باید غرامت بدهی ولی اگر بمانی هم پول نمی دهند!

وی درباره رویدادهای پیش روی فوتسال در سال جاری گفت: این بازی باید آخرین مسابقه ای باشد که با تیم های آسیایی داریم. در این یک سال هر بازیکنی که باید را دیده ایم. باید ترمز دستی را بالا بکشیم. اگر من باشم شاکله ۷۰ درصدی در سال ۱۴۰۲ باید مشخص شده باشد. جای ازمون و خطا نیست. شاید تا شب قبل از تورنمنت تایلند هم اعزاممان در ابهام بود. حق اشتباه نداریم. در گذشته یکبار با برزیل و اسپانیا این اتفاق افتاد. شهاب سفال منش چند کار را همزمان برای ما انجام می دهد؛ هم کار بدنی، هم کار تمرینی و هم ارتباطات بین المللی. برزیل به سفال منش گفته بود که یکبار این کار را کرده بودید. امروز ۲۶ فروردین است و شهریور تیم ملی باید به برزیل برود چه با من چه بدون من. حق اشتباه نداریم. از فدراسیون می خواهم برای اعتبار این رشته، تیم به برزیل اعزام بشود. دوست داشتم به جای یکی دو تیم اسیایی، تیم های معتبرتر بیایند. به من گفتند آرژانتین هم می آید و از این بابت خوشحال بودیم.

ادامه دارد…

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا