اخبار روز

ارتقای ظرفیت تامین داروهای مورد نیاز توسط هلال احمر در ۶ استان

ارتقای ظرفیت تامین داروهای مورد نیاز توسط هلال احمر در ۶ استان

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

ارتقای ظرفیت تامین داروهای مورد نیاز توسط هلال احمر در ۶ استان

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان اسحاقی صبح پنج شنبه در نشست هیئت مدیره جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی که در شهرستان زیرکوه برگزار شد، بیان کرد: حضور و فعالیت نیروی امدادی در نقاط مختلف خراسان جنوبی طی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان بسیار ملموس و رضایت بخش بوده که برای مردم نیز پشتوانه و دلگرم کننده است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی با بیان اینکه هلال احمر تاکنون در تمام صحنه‌های کمک به نیازمندان در مواقع بحران و غیر بحران خوش درخشیده است، گفت: تصمیمات در هلال احمر بر مبنای خرد جمعی و مشورتی بوده که خود بر کیفیت عملکرد خدمات این مجموعه می‌افزاید.

نماینده مردم زیرکوه و قاین در مجلس و رئیس فراکسیون هلال احمر مجلس شورای اسلامی با اشاره به زلزله خیزی خراسان جنوبی بیان کرد: اگر استان‌های زلزله خیز تدابیری در راستای تأمین تجهیزات مورد نیاز نداشته باشند، با شرایط نامطلوبی مواجه می‌شوند که این نیازمند بررسی محاسن و نقاط ضعف عملیات‌های امدادی گذشته است.

اسحاقی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در شش استان اعم از خراسان جنوبی به صورت پایلوت، در بحث تأمین دارویی هلال احمر با حمایت صلیب و سرخ اقدامات خوبی در دستور کار است که در آینده‌ای نزدیک جزئیات بیشتری از این اقدام اعلام خواهد شد.

بنا به گفته نماینده مردم زیرکوه و قاین در مجلس و رئیس فراکسیون هلال احمر مجلس شورای اسلامی، جلسات اصلاح اساسنامه هلال احمر به نفع هلال از هفته آینده آغاز می‌شود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا