ورزش

ادامه چرخش مدیریتی در مجموعه انقلاب/سرپرست جدید از شرکت توسعه آمد

ادامه چرخش مدیریتی در مجموعه انقلاب/سرپرست جدید از شرکت توسعه آمد

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

ادامه چرخش مدیریتی در مجموعه انقلاب/سرپرست جدید از شرکت توسعه آمد

به گزارش خبرنگار مهر، بی ثباتی مدیریتی بزرگترین معضل این روزهای مجموعه ورزشی انقلاب است که بعد از آزادی بزرگ ترین مجموعه ورزشی کشور به حساب می آید. این بی ثباتی از مهرماه که مدیر وقت مجموعه به خاطر اتمام ماموریش مجبور به ترک مجموعه شد، آغاز شده و تا به امروز که سرپرست جدیدی برای این مجموعه معرفی شده ادامه داشته است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

امیرحسین فتحی آخرین انتخاب با عمر مدیریتی ماندگار برای مجموعه ورزشی انقلاب بود. وی بهمن ماه سال ۹۸ با حکم حسن کریمی مدیرعامل وقت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به‌عنوان مدیر مجموعه ورزشی انقلاب منصوب شد اما مهرماه از این مجموعه رفت.

بعد از او حمید رضا رحیمی سرپرستی مجموعه ورزشی انقلاب را بر عهده گرفت تا آذرماه که با حکم علیرضا عاصم یوسفی مدیرعامل وقت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، بیت الله رضایی از مجموعه ورزشی کشوری به انقلاب آمد و سرپرست این مجموعه شد.

دوره مدیریتی رضایی در انقلاب اما بیشتر از دو ماه نشد چرا که طی روزهای اخیر مهیار عسگریان سعید ابوالفتحی را به عنوان سرپرست جدید این مجموعه منصوب کرده است. ابوالفتحی معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا