اخبار روز

ادامه جنگ، صهیونیست‌ها را در تنگنا قرار می‌دهد

ادامه جنگ، صهیونیست‌ها را در تنگنا قرار می‌دهد

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

ادامه جنگ، صهیونیست‌ها را در تنگنا قرار می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، داود شهاب، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در یک بیانیه خبری اعلام کرد: بدون مقاومت، احدی به درد و رنج‌های مردم فلسطین توجهی نمی‌کند. مقاومت در هر رویارویی با صهیونیست‌ها پیش‌رفتی جدید را به ثبت رسانده و کارآمدی بیش‌تر و گسترده‌تر میدانی را به نمایش گذاشته است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

داود شهاب افزود: سلاحی که جهان، اکنون به نظاره آن نشسته، دستاورد و نوآوری فلسطینیان مقاوم است که با وجود محاصره و تحریم بدان دست یافته‌اند.

وی ادامه داد: اگر جهان عرب، آغوش خود را برای مقاومت باز کند، پیروزی‌ای پیش‌رو است که هر عرب، مسلمان و آزاده‌ای در جهان آرزوی آن را دارد.

داود شهاب در ادامه سخنان خود به این نکته اشاره کرد که موضع‌گیری‌های ضعیف عربی و اسلامی، مقاومت را از دستاوردهای سیاسی متناسب با جان‌ب فشانی های بسیار و پایداری فلسطینیان به دور داشته است.

گفتنی است رژیم صهیونیستی، از بامداد سه‌شنبه گذشته، با حمله به نوار غزه و بمباران این منطقه بیش از ۳۳ فلسطینی از جمله ۶ کودک و ۴ زن را به شهادت رسانده و بیش از ۱۴۷ فلسطینی را زخمی کرده است. در میان شهدای فلسطینی ۶ تن از رهبران جهاد اسلامی نیز دیده می‌شوند.

همچنین جنبش جهاد اسلامی در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اراضی اشغالی را موشک‌باران کرد. تاکنون بیش از ۱۰۹۹ موشک از سوی گروه‌های مقاومت به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است که سامانه گران‌قیمت گنبد آهنین تنها توانسته حدود ۵۵۰ فروند از موشک‌های مقاومت را رهگیری کند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا