اقتصاد

احتمال وضعیت مثبت در معاملات روز چهارشنبه بورس

احتمال وضعیت مثبت در معاملات روز چهارشنبه بورس

علی فراقی کارشناس بازار سرمایه درباره آخرین وضعیت بازار سرمایه به مهر گفت: با توجه به نحوه انجام معاملات در روز سه شنبه شاهد متعادل شدن برخی از نمادها بودیم که هرچند بازهم با نمادهایی رو به رو بودیم که با وجود حجم خوردن و معامله شدن در پایین سطح قیمتی خود معامله شدند.

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

فراقی افزود: موردی که می‌توان برای روز آتی در نظر داشت شروعی همانند روز گذشته بازار بوده و ولی قدرت بیشتری از روز گذشته بازار می‌تواند به سمت تقاضا شکل بگیرد که شاهد مثبت شدن نمادهای به تعادل رسیده روز گذشته و حرکت کردن نمادهای منفی مطلق به سمت صفر تابلو آنها باشیم که همه این اتفاقات می‌تواند شروعی مساعدتر در هفته آینده برای بازار سرمایه رقم بزند.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی افزود: هرچند روز سه شنبه معاملاتی شاخص‌های بازار با افت کار خود را به پایان رساند در روز چهارشنبه بازار به احتمال بالایی وضعیت مساعدتری را نسبت به روز گذشته پشت سر بگذارد و امکان وضعیت بهتری در شاخص‌ها خصوصاً شاخص کل و نمادهای بزرگ‌تر بازار باشیم که این اتفاق می‌تواند اثر روانی خوبی را به کلیت بازار در جهت بهبود تقاضا بگذارد.

فراقی در پایان گفت: با توجه به کیفیت مساعد معاملات و وجود خریدار در جایگاه فعلی بازار می‌تواند در صورت عدم وجود ریسک‌های سیستماتیک به خوبی مسیر اصلی خود را در پیش بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا