اخبار روز

اجلاسیه شهدای روحانیون و طلاب استان اردبیل برگزار شد

اجلاسیه شهدای روحانیون و طلاب استان اردبیل برگزار شد

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

اجلاسیه شهدای روحانیون و طلاب استان اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرنگار خالق، در این اجلاسیه که پیش از ظهر در آستانه برگزاری کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل برگزار شد، از مقام شامخ ۳۸ شهید والامقام روحانی و طلبه در استان اردبیل تجلیل و یاد و خاطره آنها گرامی داشته شد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

در این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار خالق، اظهار کرد: از سال گذشته و در قالب کمیته‌های کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل برگزاری اجلاسیه های متعدد هدف گذاری شد که یکی از ۲۳ اجلاسیه کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل مربوط به طلاب و روحانیون بود.

حجت الاسلام حسین علیی تصریح کرد: استان اردبیل با تقدیم ۳۸ شهید روحانی و طلبه در دوران دفاع مقدس توانسته افتخاری بزرگ کسب کند که قطعاً این شهدا امروز چراغ و مشعل دار هدایت جامعه اسلامی به سوی فرهنگ متعالی جهاد، ایثار و شهادت هستند.

وی تبلیغات گسترده استکبار جهانی را علیه ملت ایران به ویژه قشر روحانیون در بی اعتمادسازی جامعه نسبت به این قشر پیشرو را یادآور شد و گفت: در یک سال اخیر و به دنبال حوادث سال گذشته روحانیون با انواع هجمه‌ها، تهمت‌ها و افتراهای ناروا روبه رو بودند اما حقیقت این است که روحانیون در سنگر خدمتگزاری آماده بوده و همواره خیرخواه و زمینه ساز رشد و بالندگی جامعه هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل دلسوزی علما و روحانیون را در کنار مقاومت و ایستادگی در برابر ارزش‌های دینی، اعتقادی و نظام جمهوری اسلامی ایران یادآور شد و افزود: دشمن امروز به هر وسیله‌ای متوسل شده تا اقشار مختلف نظیر بسیج، طلاب و روحانیون و قشر آگاه جامعه را مورد هجمه سنگین قرار دهد تا به اهداف شوم خود در به انحراف کشیدن جامعه دست پیدا کند.

علیی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در برابر این تحریم‌ها، تهدیدها و شیطنت‌های استکبار جهانی باید گفت ملت ایران پیشرو و پیشتاز در عرصه‌های مختلف بوده و قطعاً از جامعه عالم و دانشمند علما و روحانیون حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: به نسبت جمعیت قشر روحانیون و علما بیشترین شهید را در دوران هشت سال جنگ تحمیلی تقدیم نظام کردند و امروز نیز در سنگر دفاع از ارزش‌های دینی و اعتقادی همچنان شهادت علما، روحانیون و طلاب را در عرصه‌های مختلف شاهد و ناظر هستیم.

به گزارش خبرنگار خالق، در این اجلاسیه برنامه‌های متنوعی نظیر شعرخوانی، خاطره گویی و مداحی انجام و از نرم افزار جدید معرفی شهدای روحانی و کتاب تدوین شده در این حوزه رونمایی شد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا