اخبار روز

اجرای پروژه فیبر نوری در ارومیه تا پایان تابستان

اجرای پروژه فیبر نوری در ارومیه تا پایان تابستان

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

اجرای پروژه فیبر نوری در ارومیه تا پایان تابستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات، قاسم جلیلی نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان غربی گفت: طی جلساتی که برگزار شد آذربایجان غربی جزء نخستین استان هایی بود که در بررسی و تعیین پیمانکار پروژه وارد عمل شد اما با موانعی که وجود داشت فعلا این پروژه وارد مرحله اجرا نشده است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی افزود: بسیاری از موانع تاکنون با تلاش و همکاری معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مرتفع شده و صبانت بعنوان مجری پروژه در استان از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تعیین و حدود یک ماه پیش به استان معرفی شده است و طبق ابلاغ تا پنج ماه دیگر باید ۱۰۰ درصد مرکز استان و ۲۰ درصد شهرستان ها اجرایی شود.

جلیلی نژاد با تاکید بر ضوابط اجرای این طرح و مشخص شدن چارچوب قانونی آن گفت: شهرداران شهرستان ها و شهرداری کلانشهر ارومیه باید هرچه سریع تر موانع را مرتفع و وارد مرحله اجرا شوند.

این نشست با بحث و بررسی برخی از موضوعات و نحوه اجرا و انعقاد تفاهم نامه ادامه یافت و در نهایت مدیر عامل شرکت صبانت به شفاف سازی و پاسخ گویی پرداخت.

در پایان مقرر شد شهرداران شهرستانهای استان طبق تعرفه و ضوابط ابلاغی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با شرکت مذکور همکاری های لازم را بعمل آورند و شهرداری کلانشهر ارومیه با مذاکرات مستقیم با صبانت در اسرع وقت نسبت به انعقاد تفاهم نامه وارد مرحله اجرا شود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا