اخبار روز

اجرای سه پروژه خیر ساز در دانشگاه بیرجند

اجرای سه پروژه خیر ساز در دانشگاه بیرجند

اجرای سه پروژه خیر ساز در دانشگاه بیرجند

احمد لامعی گیو در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر سه پروژه عمرانی در حال اجرای خیر ساز در دانشگاه بیرجند وجود دارد.

رئیس دانشگاه بیرجند با بیان اینکه از گذشته نیز پروژه‌های خیر ساز زیادی در سطح دانشگاه بیرجند وجود داشته است، بیان کرد: سه پروژه در حال اجرای خیر ساز شامل دو خوابگاه متأهلی و ساختمان اطلاعات و ارتباطات دانشگاه است.

لامعی گیو با تأکید بر اینکه با ساخت این خوابگاه‌ها بخشی از مشکلات دانشجویان متأهل ما به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی مرتفع می‌شود، ادامه داد: پروژه خوابگاه متأهلین با زیربنای ۶۹۰ مترمربع در ۱۲ سوئیت توسط خیر ارجمند آقای علی اکبر فلاحی برای استفاده دانشجویان متأهل دانشگاه بیرجند در مدت ۱۴ ماه ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه از فروردین ۱۴۰۲ آغاز و گودبرداری و بتن مگر آن اجرا و آرماتوربندی فونداسیون در حال اجرا است، گفت: پروژه ساختمان فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز از ابتدای سال جاری آغاز شده است و تاکنون گودبرداری، اجرای بتن مگر و آرماتوربندی و بتن فونداسیون انجام شده است.

رئیس دانشگاه بیرجند با بیان اینکه پروژه ساختمان اطلاعات و ارتباطات طی ۱۲ ماه ساخته خواهد شد، یادآور شد: ۴۰۰ مترمربع حجم این عملیات است که با اعتبار ۵ میلیارد تومان ساخته خواهد شد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا