سلامت

اجازه ندهید فیبرومیالژیا بر زندگی شما حکومت کند: ما گزینه های درمانی داریم

اجازه ندهید فیبرومیالژیا بر زندگی شما حکومت کند: ما گزینه های درمانی داریم

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

اجازه ندهید فیبرومیالژیا بر زندگی شما حکومت کند: ما گزینه های درمانی داریم

Don’t Let Fibromyalgia Rule Your Life: We Have Treatment Options

درد سراسر بدن، مشکلات خواب، خستگی، و تفکر مه آلود اثر خود را می گذارد و بر سلامت عاطفی، ذهنی و جسمی شما تأثیر می گذارد. اما فیبرومیالژیا مجبور نیستی بر زندگیت حکومت کنی

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

در همیاران درد مداخله ای در آستین، تگزاس، دکتر. ساروش سلیمی، رویکردی جامع به فیبرومیالژیا دارد. از طریق تحقیق او، او بسیاری از موارد موثر را یافت. درمان‌هایی برای فیبرومیالژیا که درد را کاهش داده و کیفیت زندگی را بهبود می‌بخشد.

در اینجا، می‌خواهیم گزینه‌های درمان فیبرومیالژیا را با شما به اشتراک بگذاریم.

درباره فیبرومیالژیا

فیبرومیالژیا یک وضعیت درد مزمن پیچیده است که سیستم عصبی را درگیر می کند. اگرچه محققان هنوز در حال بررسی علل زمینه‌ای فیبرومیالژیا هستند، اما این نظریه وجود دارد که پاسخ بیش از حد حساس شما به درد به این دلیل رخ می‌دهد که حجم حس‌کننده درد مغز شما بسیار زیاد است. با توجه به برخی از متخصصان فیبرومیالژیا را به عنوان یک اختلال تقویت درد مرکزی توصیف می کنند. کالج روماتولوژی آمریکا.

دکتر سلیمی طی تحقیقات خود اسکن عصبی انجام داد و متوجه شد که درصد زیادی از بیماران فیبرومیالژیا آسیب به ریشه عصبی دارند. اگرچه این نظریه وجود دارد که بسیاری از شرایط ممکن است باعث ایجاد فیبرومیالژیا شود — مشکلات ستون فقرات، جراحات، عفونت ها و استرس عاطفی — مشکل نهایی ارتباط نادرست بین بدن (اعصاب محیطی) و سیستم عصبی مرکزی (مغز و نخاع) است.

این مشکلات عصبی باعث درد گسترده و نواحی حساسی می‌شوند که خواب را تحت تأثیر قرار می‌دهد و منجر به خستگی، مه‌آلود بودن تفکر و مشکل در تمرکز می‌شود.

رویکردی جامع

درد اولین علامت فیبرومیالژیا است، اما چیزی بیش از یک بیماری مزمن درد است. فیبرومیالژیا بر سلامت جسمی، اجتماعی و روانی شما تأثیر می گذارد، به همین دلیل است که ما رویکردی جامع برای مراقبت داریم.

ما سلامت کل بدن شما را درمان می کنیم، در حالی که بر نیازهای منحصر به فرد درد شما تمرکز می کنیم. برنامه های درمانی فیبرومیالژیا ما معمولاً شامل ترکیبی از موارد زیر است:

با این رویکرد، هدف ما ارائه تسکین درد طولانی مدت است تا شما زندگی خود را کنترل کنید، به جای اینکه فیبرومیالژیا مسئول باشد.

روش‌های مداخله‌ای برای فیبرومیالژیا

دکتر سلیمی از طریق تحقیقات خود به مزایای روش های مداخله ای برای تسکین درد فیبرومیالژیا پی برد. او از اسکن عصبی برای پیش‌بینی آسیب‌شناسی ریشه عصبی استفاده می‌کند و روش‌های مداخله‌ای را به سمت منبع درد هدایت می‌کند.

برخی از روش‌های مداخله‌ای که برای فیبرومیالژیا ارائه می‌کنیم عبارتند از:

  • تزریق استروئید اپیدورال
  • لیز اپیدورال چسبندگی (برداشتن بافت اسکار از کانال نخاعی)
  • تزریق بوتاکس
  • بلاک های عصبی سمپاتیک
  • تحریک نخاع
  • سیستم های تحویل دارو

با درمان‌های فیبرومیالژیا ما، می‌توانید انتظار تسکین درد، بهبودی و نتایج طولانی‌مدت را داشته باشید.

فیبرومیالژیا می‌تواند فعالیت‌های روزمره مانند رفتن به محل کار و گذراندن وقت با دوستان را غیرممکن کند. این فعالیت‌ها حتی ممکن است باعث درد شما شوند، بنابراین شما به طور کامل از آنها اجتناب کنید.

اما لازم نیست اجازه دهید فیبرومیالژیا بر زندگی شما حاکم باشد، زیرا ما گزینه های درمانی موثر زیادی داریم. با دفتر ما تماس بگیرید یا روی دکمه “رزرو آنلاین” کلیک کنید تا یک قرار امروز

توجه در صورتی که در مطلب کلمه ای یا حروفی بکار رفته و باعث آزرده خاطر شما شده به ما اطلاع بدید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا