ورزش

اتهام پرسپولیسی بودن به سازمان لیگ/ سهیل مهدی کارمند پیروانی است!

اتهام پرسپولیسی بودن به سازمان لیگ/ سهیل مهدی کارمند پیروانی است!

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

اتهام پرسپولیسی بودن به سازمان لیگ/ سهیل مهدی کارمند پیروانی است!

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته سازمان لیگ فوتبال ایران بعد از حواشی فراوان اعلام کرد بازی پرسپولیس – پیکان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر به جای ورزشگاه دستگردی، در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

این تصمیم، اعتراض شدید باشگاه استقلال را به دنبال داشت و در ادامه سازمان لیگ با انتشار بیانیه‌ای مدعی شد حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال در شورای تامین، صورت جلسه برگزاری این مسابقه را امضا کرده است.

اما امروز درگیری و اختلاف سازمان لیگ و باشگاه استقلال به اوج خود رسید و دو طرف با طرح ادعاهای خاص، حساسیت بازی‌های هفته بیست و هفتم را هم تحت تاثیر خود قرار دادند.

ابتدا حجت کریمی در گفتگو با برنامه «ورزشگاه» اعلام کرد که قرار بوده بازی پرسپولیس – پیکان حتی به اراک برگزار بشود و بدون تماشاگر باشد اما سازمان لیگ با آن مخالفت کرده است. وی همچنین با بیان اینکه صورت جلسه‌ای را امضا نکرده است، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال را به تخلف و قانون شکنی متهم کرد. (لینک خبر)

در ادامه منصور قنبرزاده رئیس سازمان لیگ به اظهارات کریمی واکنش نشان داد و او را مدیری دانست که به دلیل نداشتن سابقه مدیریت ورزشی، اظهارات غیر واقع مطرح می‌کند. به گفته قنبرزاده، کریمی در جلسه شورای تامین کنار او نشسته بوده و دیده است که کریمی هم صورت جلسه را امضا کرده. (لینک خبر)

اما این پایان صحبت‌های آتشین سازمان لیگ و استقلال نبود و حجت کریمی بار دیگر روی خط تلفنی برنامه آمد و ابتدا موضع تندی را علیه قنبرزاده اتخاذ کرد. سرپرست باشگاه استقلال گفت: بنده با کسی که به استقلال در کل لیگ ضربه زده است، هیچ‌گونه دوستی ندارم.

وی افزود: در جلسه شورای تامین همه مخالف بودند که بازی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی باشد. قرار شد آقای قنبرزاده اعلام کند سازمان لیگ این تصمیم را گرفته است. صورت جلسه‌ای هم که آقای قنبرزاده می‌گوید برای حضور در جلسه است نه اینکه بنده اعلام کنم موافقم بازی در آزادی برگزار بشود. به هیچ عنوان بحثی از برگزاری بازی در صورت جلسه در آزادی نبود.

سرپرست استقلال سپس پا را از این فراتر گذاشت و سازمان لیگ و سهیل مهدی مسئول برگزاری این سازمان را به حمایت از پرسپولیس متهم کرد. کریمی گفت: قنبرزاده باید با وجدان خودش هم راحت باشد. فدراسیون و سازمان پول استقلال را نمی‌دهند. رنگی بودن آنها برای همه مشخص شده است. سهیل مهدی در اصل کارمند آقای پیروانی (سرپرست تیم پرسپولیس) است. مسائل دیگری هم هست که بعداً عنوان می‌کنیم!

به گزارش خبرنگار مهر، این مسائل در حالی رخ داده است که استقلال در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر، از ساعت ۱۸ امروز جمعه باید به مصاف تیم صنعت نفت برود. پرسپولیس هم فردا با پیکان دیدار می‌کند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا