اخبار روز

اتصال بیمارستان امام(ره) به مترو برای شرایط بحرانی

اتصال بیمارستان امام(ره) به مترو برای شرایط بحرانی

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

اتصال بیمارستان امام(ره) به مترو برای شرایط بحرانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، علی نصیری گفت: در این خصوص جلسه کارگاهی با حضور شهردار منطقه ۶، مسئولان شرکت مترو، معاون پدافند غیرعامل سازمان مدیریت بحران تهران، نماینده دانشگاه علوم پزشکی تهران و نماینده مجتمع درمانی امام خمینی (ره) برگزار شد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی با تاکید بر لزوم دسترسی به حمل و نقل ریلی در شرایط بحرانی برای انتقال مجروحین و مصدومان به مراکز درمانی و حساس گفت: رمپ دسترسی خط ۷ مترو به داخل بیمارستان امام خمینی (ره) برای انتقال مجروحین و مصدومین از قطار به آمبولانس و از طریق آمبولانس به بیمارستان امام خمینی احداث می‌شود.

وی افزود: بر این اساس مقرر شد در طی سال جاری اعتبارات توسط شرکت مترو تأمین شود و منابع مالی و نقدینگی از طریق شهرداری منطقه ۶ تأمین شود.

نصیری افزود: علاوه بر بهره برداری از خطوط زمینی و هوایی برای انتقال مجروحین و مصدومان به مراکز درمانی در شرایط بحرانی استفاده از خطوط مترویی که نزدیک مراکز درمانی هستند نیز امری ضروری است.

وی عنوان کرد: برگزاری جلسات هماهنگی با کارگروه‌های تخصصی مدیریت بحران برای چگونگی بهره برداری از سایر خطوط مترو که نزدیک مراکز درمانی هستند با همکاری وزارت بهداشت و شهرداری‌های مناطق حائز اهمیت است.

نصیری با بیان اینکه اتصال مراکز بیمارستانی مهم به خطوط مترو برای افزایش توان در زمان بروز بحران‌های احتمالی ضروری است، افزود: در صورت تأمین اعتبار و موافقت نهادهای بالادستی، هشت ایستگاه متروی تهران به بیمارستان‌های بزرگ پایتخت متصل خواهند شد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا