اخبار روز

آیا اجاره ماشین برای سفر، بهترین گزینه است؟

آیا اجاره ماشین برای سفر، بهترین گزینه است؟

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

آیا اجاره ماشین برای سفر، بهترین گزینه است؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری خالق، اجاره ماشین برای مسافرت، یکی از بهترین راهکارهای موجود شده است که هر روز بیشتر مورد توجه مسافران قرار می‌گیرد. در ایران، اجاره ماشین برای سفر به مناطق مختلف با توجه به نرخ بالای هزینه بلیط هواپیما توانسته جایگزینی عالی برای سفر باشد. اگر به دنبال این هستید که با خودرویی مناسب به بهترین نقاط ایران سفر کنید، اجاره ماشین به عنوان گزینه‌ای بسیار مناسب برای شماست.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

چرا ماشین اجاره کنیم؟

با اجاره خودرو، می‌توانید به راحتی و با نرخ مناسب، خودروی دلخواه خود را برای سفرهای خانوادگی و حتی کاری اجاره کنید و بدون هیچ‌گونه محدودیت زمانی و با حریم خصوصی بیشتر، به نقاط مختلف ایران سفر کنید یا از آن برای انجام کارهای شغلی خود استفاده کنید.

سفرهای جاده‌ای در ایران با ماشین فقط به جاده چالوس و گردنه حیران ختم نمی‌شوند، چرا که در این سرزمین زیبا، مسیرهای جاده‌ای ویژه ای نیز با چشم اندازهای زیبا وجود دارد که شما را به مقاصد بی‌نظیری می‌رساند. فرصت دیدن جاذبه‌های بین جاده‌ای با اجاره ماشین، باعث می‌شود تا شما بتوانید به این مسیرهای دلنشین سفر کنید.

چگونه می‌توانم ماشین اجاره کنم؟

در وب سایت اجاره خودرو ناواران، شما می‌توانید به راحتی شهر، بازه زمانی و محل دریافت ماشین حتی در لوکیشن دلخواه را انتخاب، سپس لیست خودروها به همراه میزان تخفیف هر کدام را مشاهده کنید. در نهایت با ثبت درخواست به صورت کاملاً آنلاین، تیم پشتیبانی ناواران برای تأیید درخواست، با شما تماس گرفته و رزرو شما را قطعی خواهند کرد. به همین سادگی.

چه مدارکی برای اجاره خودرو لازم است؟

شرکت ناواران با شعار “اولین اجاره خودروی ایرانی به سبک جهانی” با رویکرد اعتماد به مشتری، امکان اجاره ماشین با استانداردهای روز دنیا و بدون دریافت تضامین سنتی همانند چک و سفته و اسناد ملکی را برای اولین بار فراهم نموده است، فقط کافیست عکس مدارکی که از شما درخواست می‌شود را برای تیم ما ارسال کنید و در زمان دریافت خودرو اصل مدارک گواهینامه و کارت ملی را به نماینده ما، نشان دهید.

در زمان رزرو خودرو باید تمام هزینه را پرداخت کنم؟

پس از تکمیل رزرو در سایت ناواران این امکان فراهم شده که تا زمان تحویل خودرو به شما فقط مبلغی بابت پیش پرداخت دریافت گردد.

قیمت اجاره ماشین بدون راننده

قیمت اجاره خودرو، پارامترهای مختلفی از جمله نوع خودرو و مدت زمان اجاره مورد بررسی قرار می‌گیرد. برای اجاره خودرو بدون راننده، در مواردی که مدت زمان اجاره طولانی‌تر باشد، بخشی از هزینه اجاره به عنوان تخفیف به شما تعلق می‌گیرد، همچنین می‌توانید بدون محدودیت زمانی خودرو مورد نظرتان را از یک تا هر تعداد بازه زمانی که می‌خواهید با تخفیف اجاره یا تمدید کنید. برای دریافت قیمت خودروها و تخفیف‌ها می‌توانید به وب سایت ناواران مراجعه کنید.

در کدام شهرها می‌توانم ماشین اجاره کنم؟

شرکت ناواران با بزرگ‌ترین ناوگان خودروهای اقتصادی و لوکس، در اکثر شهرهای ایران، از جمله اجاره خودرو در تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، کیش، یزد با ارائه کلاس‌های خودرویی متفاوت سدان، کراس اوور و شاسی بلند ۵ و ۷ نفره، احتیاجات مسافران را به خوبی برآورده کرده است.

آیا در فرودگاه‌ها هم می‌توان ماشین را تحویل گرفت؟

اجاره خودرو در فرودگاه امام و تمامی فرودگاه‌های ایران، حتی هتل محل اقامت شما برای ناواران امکان پذیر است و می‌توانید اقدام به تحویل یا عودت خودرویی که اجاره کرده اید کنید.

آیا اجاره ماشین برای سفر، بهترین گزینه است؟

و در آخر اینکه؛ ناواران همیشه در کنار شماست.

آیا اجاره ماشین برای سفر، بهترین گزینه است؟

شرکت اجاره خودرو ناواران در هر ۷ روز هفته، به صورت ۲۴ ساعته با تیم پشتیبانی حرفه‌ای در حال نظر سنجی و آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شماست، همچنین ما در حال افزایش خودروهای لوکس صفر کیلومتر نسل جدید در ایران هستیم تا تجربه سفر شما را لذت بخش تر کنیم، تا چند روز آینده آماده ورود یکی از خودروهای لوکس تازه وارد پر آوازه به ناوگان ناواران در سراسر ایران باشید!

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری خالق در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا