سلامت

آنچه اکثر مردم در مورد شرایط مزمن سلامت نمی دانند

آنچه اکثر مردم در مورد شرایط مزمن سلامت نمی دانند

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

آنچه اکثر مردم در مورد شرایط مزمن سلامت نمی دانند

What Most People Don’t Understand About Chronic Health Conditions

شرایط سلامتی مزمن بیشتر از سلامت جسمانی شما تأثیر می گذارد. این مشکلات سلامتی مداوم بر توانایی شما برای رفتن به محل کار، گذراندن وقت با دوستان و خانواده و رسیدگی به نیازهای روزانه شما تأثیر می گذارد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

چیزی که اکثر مردم در مورد بیماری‌های مزمن نمی‌فهمند این است که شما هنوز کنترل دارید.

در همیاران مداخله ای درد، متخصص درد ما، دکتر. ساروش سلیمی، می‌داند که چگونه بیماری‌های مزمن مانند فیبرومیالژیا ، کمر درد ، گردن درد و سردرد در هر زمینه ای از زندگی نفوذ می کند. وقتی نوبت به مراقبت از بیمار می‌رسد، او رویکردی جامع را در پیش می‌گیرد و بهزیستی جسمی، عاطفی و معنوی را مدیریت می‌کند.

در اینجا، می‌خواهیم در مورد آنچه که اکثر مردم در مورد بیماری‌های مزمن نمی‌دانند و اقداماتی که هر کسی می‌تواند برای تغییر تفکر و سلامت خود انجام دهد، صحبت کنیم.

درباره بیماری های مزمن

شرایط سلامتی مزمن شامل هر بیماری است که طول بکشد سال یا بیشتر و نیاز به مراقبت پزشکی مداوم دارد یا بر نحوه زندگی شما یا هر دو تأثیر می گذارد. این شرایط پیچیده هستند و باعث علائم فیزیکی می شوند که اغلب بر بهزیستی عاطفی و روانی تأثیر می گذارد.

فیبرومیالژیا یک بیماری مزمن سلامتی است که باعث همه‌گیری می‌شود درد و خستگی بدن که خواب، کار و معاشرت را سخت می کند و منجر به بیماری های روانی مانند افسردگی و اضطراب می شود.

این علائم به افراد مبتلا به درد مزمن محدود نمی شود. افراد مبتلا به دیابت، بیماری قلبی و بیماری مزمن کلیه (CKD) نیز علائمی را تجربه می کنند که بر نحوه زندگی آنها تأثیر می گذارد.

زندگی با بیماری های مزمن

وقتی یک بیماری مزمن دارید، زندگی شما حول داروها، درمان‌ها و درمان‌هایی می‌چرخد که برای مدیریت علائم نیاز دارید. علیرغم تمام تلاش‌هایتان، ممکن است متوجه شوید که بسیاری از این مداخلات پزشکی واقعاً به کنترل علائم شما کمک نمی‌کنند. این ممکن است سطح استرس شما را افزایش دهد و علائم شما را تشدید کند.

شرایط سلامتی مزمن خود به خود برطرف نمی‌شوند، و داروها، درمان‌ها و روش‌ها ممکن است فقط به عنوان یک راه حل موقت عمل کنند. به همین دلیل است که شرایط سلامت مزمن اغلب منجر به ناتوانی و کاهش کیفیت زندگی می شود.

رویکرد جامع به بیماری های مزمن

بله، بیشتر بیماری‌های مزمن مادام العمر با شما هستند. اما آنها مجبور نیستند زندگی شما را اجرا کنند. چیزی که اکثر افراد مبتلا به بیماری های مزمن نمی دانند این است که می توانند کنترل زندگی خود را پس بگیرند. این به تلاش و حمایت صحیح نیاز دارد، اما شما می توانید با یک بیماری مزمن سلامتی، زندگی کامل و شادی داشته باشید.

در اینجا در Interventional Pain Associates، دکتر سلیمی رویکردی جامع به بیماری مزمن دارد. او می خواهد بداند که چگونه بیماری شما بر هر جنبه از زندگی شما تأثیر می گذارد، و سپس برنامه هایی را ایجاد می کند که به همه آن زمینه ها می پردازد.

علاوه بر داروها و روش‌ها، او از تغذیه، ورزش، مدیریت استرس، و رفتار درمانی در برنامه های درمانی او قرار می گیرد. این درمان‌ها به شما کمک می‌کنند تا کنترل سلامت و رفاه خود را دوباره به دست آورید.

چیزی که بیشتر مردم در مورد بیماری‌های مزمن نمی‌دانند این است که هنوز تحت کنترل هستند. آنها می توانند اقداماتی را برای بهبود سلامت، علائم و کیفیت زندگی خود انجام دهند. اما آنها به حمایت مناسب نیاز دارند.

به ما کمک کنید تا کنترل زندگی و سلامت خود را به دست آورید. با دفتر ما تماس بگیرید یا روی دکمه “رزرو آنلاین” کلیک کنید تا یک قرار ملاقات امروز.

حتما بخوانید : ستون فقرات پیری

توجه در صورتی که در مطلب کلمه ای یا حروفی بکار رفته و باعث آزرده خاطر شما شده به ما اطلاع بدید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا